Tegneserietråden

10/11/2024 kl. 15:37 #21
Men, @Paybacktime du er da velkommen til at komme med et par anbefalinger. Jeg blev anbefalet en Thor tegneserie, men den er udsolgt desværre, og det med at doom scrolle får man ikke noget ud af. Jeg plejer at spørge min ven i Farao's, men det er godt med en alternativ vinkel. Hvad skal jeg læse?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
10/11/2024 kl. 19:26 #22
#20 Har du læst Watchmen? Muligvis verdens bedste tegneserie :-) Og DC har et yderst rimeligt prissat genoptryk lige nu til 100 kr. Se her: https://www.youtube.com/watch?v=mx61TkuGtZE Far Sector, som Marvel Morten også taler om her, er også virkelig fed. Den koster også 100,- i genoptrykket, hvilket er en super nice pris.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
10/11/2024 kl. 19:33 #23
Jeg er nok nødt til her til jul at give mig selv "Jagten på Tidsfuglen" og eller "Tusmørkets kammerater" i gave.... Jeg åd dem råt i folkeskolen og jeg har ikke læst dem siden
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
10/11/2024 kl. 19:37 #24
#21: Sjovt nok er jeg ikke så meget til DC. Jeg læste Watchmen som knægt/ung og den fangede mig aldrig rigtigt. Filmen sagde mig heller ikke noget. Det var nogle underlige super helte. Der er jeg mere til Marvel :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
10/11/2024 kl. 20:00 #25
#23 Tegneserien kunne sagtens være værd at kigge på igen som voksen, tror jeg. Den er ikke rigtigt for børn. Marvel-mæssigt: Har du læst Civil War? Daredevil: Born Again er en kæmpe klassiker (som kommer på Disney+ næste år, i øvrigt). Det er faktisk også én af de Marvel-bøger, Faraos har udgivet på dansk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
11/11/2024 kl. 08:04 #26
#24: Det sidste Marvel jeg læste var i 90'erne, da det her Multiverse det kom frem og var det helt store. Jeg har ikke læst noget i 30 år nok, så jeg skal nok starte forfra eller begynde på en helt ny serie. Daredevil har jeg altid været glad for.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/11/2024 kl. 09:29 #27
Men, det skal ikke være Marvel eller DC. En af min absolutte favoritter inden for tegneserier er denne her: https://comicwiki.dk/wiki/Zanfyst Jeg har de to serier der er oversat til Dansk, og ville gerne læse de andre, hvis de var på dansk eller engelsk. Mit franske er ikke godt nok til at kunne følge med :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.