#18 50% wartravelers er dyre. Sørg for at få nogle gode runes eller items du kan bruge.
Diablo 2 Resurrected trading!
Nu fandt jeg ud af mit Verdungo's bælte potentielt er frygteligt meget værd, hvis det var perfect (40/15 = 30-40 Ists) iflg. #21's spreadsheet.
Desværre er er det kun 40/10, jeg går ud fra det er dmg reduction der er noget værd og knap så meget vitality.
Hvor meget kan jeg forvente sådan et bælte er værd?
Dette svar blev ændret 4 år siden af StiX.
Hvis nogle ligger inde med et par halv solide war travelers så lægger jeg gerne en shako
Søger også jah, her kan jeg smide alt muligt.
Er der nogen der kan assistere med Ubers?
Prøvede lige lilith med en kammerat og vi blev da rundsmadret ?
[postquote quote=36745]
Ikke lige nu. Det får en velfortjent pause. Nu spiller jeg STALKER Call of Pripyat med mod'et, "Anomaly". Genialt.
Jeg kom gennem Hell på min Necro for nogle uger siden. Nu venter jeg på den nye patch 2.4. Kunne godt finde på at køre gennem med en Spearazon, da de laver nogle ændringer for at gøre dem mere viable.
Jeg har dog ikke tradet. Jeg kan bedst lide selv at finde de ting jeg bruger.
Veksler lidt mellem Black Mesa og Neverwinter Nights 2 i mellemtiden.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Hvis der er nogle, som har noget sorceress gear, så er jeg interesseret :)
Aner ikke hvordan pokker jeg ellers skal få det gear..
#33 Tak for det meget pæne tilbud :)
Spiller du på PC? Jeg er på PS 5. Ved ikke om det kan spille sammen, eller om jeg skal købe PC versionen og lave cross progression..
Har i øvrigt ikke Discord, men kan jeg da få lavet, hvis det skal være.
Personligt kan jeg ikke se det sjove i ladder, og skulle starte forfra, når det i forvejen er så svært at få items. Håber dog du får en fed ladder start i 2.4 :)