Man kan kun spille spillet nu hvis man køber delux eller ultimate edition, hah.
Diablo IV-tråden
Hvad er folks starter chars så ?
Har slet ikke spillet endnu, men luret lidt på youtube
Ku godt finde på sorc eller rogue, eneste der er helt udelukket er barb ind til videre
[postquote quote=56264]
Tror det bliver rogue for mig. Spillede en del Demon hunter i D3 og har altid nydt den hurtige den spillestil.
Købte Ultimate Edition fordi så kunne jeg spille henover den forlængede weekend med min Chain Lightning/Hydra Sorc :D
Jeg er enten barb, rogue, druid.
Gider bare ikke spin to win WW barb som ellers ser ud til at være S tier, HotA måske det har man også bare set før, måske upheaval men det har jeg ikke set ret mange anbefale.
Prøvede twisting blades med rogue.. det var super fun og fast.
Og pulverize/companion druid også god, men jeg er ikke til at man brugere det meste af tiden som en random wolf/bear, hvad er pointen så med nice looking gear for druid.
Det er oppe hvis man sidder og venter :)
Er kun lvl 14, og havde stort set intet set fra spillet da jeg ikke ville have noget spoilet.
Grafisk er det fint, fede mobs der har nogen fede forskellige skills.
Frozen orb er det dog en tynd omgang designmæssigt, den mangler det rigtige "unf" feel.
Savner lidt rollespils delen mht stat points, håber der bliver vejet op for dette når man når paragon og der er en dybere mening i der ikke er sådan et system i spillet.
Lydmæssigt er det intet at klage over, og de refrencer til Diablo 1 jeg er støt på har ikke været in your face men ret subtile :)
Dette svar blev ændret 3 år siden af yasn.
nåede 49 igår på barb, startede med rend og skifted til HotA efter jeg fik aoe legendary til det. kan se alle der spiller barb spiller WW barb. lige nu kæmper jeg med at farme, så har rullet en druid og leger med den.
Jeg syntes godt nok der er meget Story Quests.. og en masse små ligegyldige ting.. hvis jeg SKAL spille Main Story igennem hver sæson så ved jeg ærlig talt ikke hvor ofte jeg får det gjort på sigt.
Ren nysgerrighed.
Hvor mange er egenlig som mig lidt tøse fornærmet over de tager så mange penge for det spil ?
Nu har jeg selv sagt jeg er tøs fornærmet så behøves i ikke :)
#27 Det skulle vidst være sådan at hvis du kommer igennem hele spillet med en figur, så skylle du kunne skip noget af det main story efterfølgende. Synes rhykker snakket noget om det.
Dette svar blev ændret 3 år siden af NightBreaker.
[postquote quote=56313]
Jeg synes også det er mange penge, men når du tænker over det, så får du gratis multiplayer adgang til spillet, noget som ikke er tilfældet med konsol spil. Og så er det jo også et stort veludført spil med mulighed for rigtig mange timers underholdning hvis man vil.
Jeg kunne godt ha' tænkt mig at det kostede 50 euro, men jeg er så småt ved at vende mig til tanken om at prisen nok er okay som den er nu her i begyndelsen.
[postquote quote=56314]
ja den er god nok.. Men det er bare hvis man skal de hver sæson, så kan man godt blive lidt træt tror jeg.
PVP er sjovt.. "blink" Death.. er der også kun for loot anyways.
Hvornår er det første Battle Pass starter??
Ingen day 1 patch, men dag 2.. jeg har sat barben på pause nu da shouts er nerfed to the ground og så mange builds bruger dem også selvom det ikke er ww builds, vil vente og se hvad der sker.. har istedet startet en pulverize druid som bare funker i t3 pt
Hvem skal på vognen i nat?
Early Access er vist gledet uden problemer. Nu kommer pøblen... ?
I må lige melde tilbage om det er godt! Jeg er nok færdig med Tears of the Kingdom inden sommerferien, så jeg håber på tid til noget Diablo.
wudijo på twitch nåede 30 min før launch igår at at lvl en HC rouge til 100.. insane
[postquote quote=56364]
Det er en pervers tilgang til spillet.
Jeg forstår ikke folk, som 'rusher' (!) og glemmer eventyret.