Som nogen måske har læst på bl.a. DR.dk kommer der en "Star" del til disney plus (inkl en lille prisstigning)
Det lyder umiddelbart som en form for alternativ til Hulu i usa
Masser af film og serier bliver tilføjet
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/film/streamingkrigen-fortsaetter-disney-afsloerer-stort-tiltag
Og en pdf med alt de starter med, her:
https://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/d745f28dc209f8ba932727c7e9323c31e838627d.pdf
Jeg har ellers også synes at indholdet var meget tyndt på disney plus. Det er godt med lidt ekstra smidt ind. Og ikke kun de der familiefilm..
Disney+ Star
Det kommer til at styrke Disney+ markant og det var der også behov for. Indtil da havde Disney+, med få undtagelser, jo mest været rettet mod børn.
Jeg læste at Canada får The Orville på Disney+
Håber det også kommer til DK.
Synes det er helt OK med tilføjelser og prisstigning. Det er helt sikkert Min søn og ikke mig der har mest glæde af Disney+ herhjemme.
Netflix kommer til at få travlt med at producere endnu mere originalt indhold, hvis de skal blive ved at lege med i toppen af markedet.
Er jeg den eneste med alle services der hver aften sætter sig foran tv'et, går Netflix, HBO, Prime, Viaplay, TV2 Play og Disney+ igennem for derpå at slukke for TV'et igen....
[postquote quote=3836]
Sikke en masse penge du kan spare der :)
[postquote quote=3812]
The Orville er på Viaplay, hvis det er.
[postquote quote=3841]
Fedt, det havde jeg ikke lige set. Tak :)
Hmm ikke noget på den liste der får mig sige, gimme gimme.
Men kommer nok an på prisen for mig.
Scrubs! Men hvor er X-Files? Altså serien. Der er kun listet noget under film.
#4: @jesperblomkaal jeg er også ret picky med hvad jeg gider se. Det er nogen få serier som virkeligt fanger mig, så jeg får dem set til ende. Til gengæld når jeg ikke til sofaen som dig hver aften - jeg strander altid først foran PC'en og får aldrig startet tjenesterne op. Har dog 'kun' pt. Netflix og Disney+ (og Youtube Premium, nul reklamer hvilket er fantastisk!).
[postquote quote=3969]
Ja, det er et godt spørgsmål, for X-Files er under Fox network, som ejes af Disney, så det burde være der. Kan ske det er for voldeligt til en portal rettet mod børn?
Måske det kommer senere. Den liste er jo kun første omgang.
Om ikke andet, se Castle. Det er hygge, humor og lidt farligt :)
hvornår var det at muppet show dukkede op?