#18 Haha ville være konge hvis du lige fik dem til det! ;)
Jeg tror bare jeg tegner en enkelt måned når hele sæsonen ligger klar...
House Of The Dragon (uden spoilere)
Vi fik lige set det i går aftes. Ganske fin start. Men GoT var jo også fremragende i lang tid, inden de fuckede det op.?
[postquote quote=45751]
Har ikke set noget Trial længe, ellers låner man da bare lige en account (fy fy)
Jeg betaler stadig 40 kroner for HBO Max. Mon ikke, at det kommer et nyt tilbud, når de slåes sammen med Discovery.
[postquote quote=45766]
Tilbudet bliver vel vi skal betale fuld pris fordi bla bla bla nu hedder det noget nyt og så gælder det ikke længere.
Ja og så fordi de ingen penge tjener?
Pff, kunne bedre lide The way of the dragon, der ser man i det mindste chuck Norris få stryg!
Hold da op der er ellers fart på. Meget som de sidste sæsoner af GOT. Rush rush.
Synes det var lidt mærkeligt med det time jump. Det kunne de godt have præsenteret bedre.
Udover det synes jeg episode to var fin.
#32 jeg er enig i, at de 6 måneder kunne være fortalt bedre. Men havde de ikke gjort det var vi aldrig nået frem til det spændende. Serien starter ret tidligt for at forklare hele baggrunden, men historien der skal fortælles begynder først 15-18 år efter hvor vi er nu.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Romby.
Ganske fint underholdt so far.
Hvorfor er ham jeg kalder The Crab King aka Crabfeeder så fucking episk? ?
Afsnit 3 er klar det bedste indtil videre. Kæft det var sku godt.
Har lyst til at se den igen.
Ham Matt Smith gør det fandme godt, jeg kan ikke beslutte mig helt for om jeg kan lide ham, eller burde hade ham.
#35 Enig i, at afsnit 3 er godt! Forhåbentlig følger afsnit 3 af LotR med rent niveaumæssigt.:)
SPOILERS BELOW!!!!
[spoiler]Dog studsede jeg lidt over, at en krig, der havde varet 2-3 år, kunne afsluttes så nemt, bare fordi han ikke ville have kongens hjælp. Så virker det altså lidt som om, at den sagtens kunne have været afsluttet før.[/spoiler]
SPOILERS SLUT!!!
Dette svar blev ændret 3 år siden af VampiricEye.
Jeg ved ikke om i har læst nyheden med Skuespilleren Matt Smith er lige blevet indlagt med ekstreme skader i hans knæ, fødder og knogler,
Eftersom at han helt alene har båret et fanatisk afsnit på sine skuldre..
Fantastisk gjort af ham.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.