Amazons Ring of Power

03/09/2022 kl. 23:37 #81
#76 Der er ingen balance i det. Man kan godt tale om det uden at gå totalt overboard som de har gjort.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/09/2022 kl. 06:17 #82
Så fik jeg set afsnit 2, det var da en klar forbedring i forhold til afsnit 1. Det kunne godt gå hen og blive en ok fantasy serie. Også selvom elverne ikke ser så overnaturlige ud som i filmene.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/09/2022 kl. 06:49 #83
#75 Beklager at dine holdninger er intolerante. Det skal jeg nok tolerere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/09/2022 kl. 07:43 #84
Kunne vi ikke lige aftale, at jer der ønsker at ævles og kævles over ingenting. Det gør I lige en PB samtale
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
04/09/2022 kl. 08:37 #85
Er helt enig med ham her… https://youtu.be/an0s192aTls Det er værre end jeg troet det ville blive. Men holy shit de to første afsnit er noget mest middelmådige og kedelige fantasy jeg har set… og det får Hobitten trilogien til fremstå som mesterværker.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
04/09/2022 kl. 10:57 #87
Er det Amazon der ejer IMDB? Det er da lidt problematisk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/09/2022 kl. 11:02 #88
#78 - Yo Stultus der...!!1 Der findes en mængde fan cuts af Hobitten der om arrangerer den på forskellige måder så den både bliver kortere og afspejler bogen bedre. Trilogien mangler egentlig ikke noget af det der er i bogen, den er bare fyldt til randen med alt muligt andet der gør at den fortæller en anden historie end bogen. Så al man skal er bare at cutte den ned, og så har man en helt hæderlig JRR Tolkiens Hobitten film adaption https://www.reddit.com/r/TheHobbit/comments/82zg0q/what_is_the_best_fanedit_of_the_hobbit_trilogy/

Dette svar blev ændret 3 år siden af Emilsa.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
04/09/2022 kl. 11:16 #89
Jeg bad jer ævles og kævles et andet sted end her. Hvis du har noget at sige til en anden bruger, som ikke har med tråden at gøre, skriv en pb. /Mod

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
04/09/2022 kl. 12:49 #90
[postquote quote=46194] Hey! Jeg KNUSELSKER altså bogen, men Jacksons trilogi...jamen jeg falder simpelthen i søvn.(hver gang - og det er efterhånden blevet til MANGE forsøg) Ku' være man skulle prøve nogen af de dersens fan edits... Har ikke ingen problemer overhovedet mht. LotR-trilogien extended udgaverne. Det er meget mystisk :-(

Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
04/09/2022 kl. 12:54 #91
[postquote quote=46193] Prøv og kør helt ned i bunden af forsiden af imdb
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
04/09/2022 kl. 13:59 #92
[quote quote=46204]imdb[/quote] ohh det må da være lidt problematisk eller hvad? Jeg bruger entelig kun imdb til at finde ud af hvad film en director har lavet eller skuespiller været med i og ikke rigtig deres ratings, men aligevel. Det er måske også derfor flere og flere skipper sådan nogle nu tildags og glor på flere forskellige på youtube følger dem man nu kan lide og som giver et god review, også selvom det ikke er hvad man selv ville havde givet at score. Jeg har da selv en hel del jeg ser som er gode til det og det er ikke altid at jeg er helt enig med dem og det er da kun godt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
05/09/2022 kl. 14:06 #93
. . Seriøst dette ligner noget fra en parodi. .

Dette svar blev ændret 3 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
05/09/2022 kl. 15:26 #94
Hah, Amazon har godt nok fået sparket til en hvepserede her Lotr-universet er både mythologi, religion, kultur og litteratur på højt plan, for sygt mange mennesker Det er så også blevet populært at roaste den nu, vel nok velfortjent Til dem der har set, her er review af to første episoder tilsat god portion humor Spoilers ahead.. https://www.youtube.com/watch?v=hnEXip1KsLk
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
05/09/2022 kl. 16:15 #95
[quote quote=46269]Til dem der har set, her er review af to første episoder tilsat god portion humor Spoilers ahead.. https://www.youtube.com/watch?v=hnEXip1KsLk[/quote] "Galadriel is a high'elf karen who wants to speak to the high regional manager Gilgalab". =D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/09/2022 kl. 11:42 #96
#92 Det er så spot on det der! Et rigtigt godt eksempel på en helt forfejlet portrættering der ikke bunder i farve, seksuel orientering etc. Jeg syntes VxChemical og mange andre skyder folk i skoene at man er homofob racist etc fordi man ikke vil have x,y,z inkluderet i serien. For mit vedkommende handler det bare om at man holder sig til universet og portrættere dette efter bedste evne, og netop IKKE blander nogen form for politisk bevægelse ind i nogle af de mest elskede universer overhovedet. Peter Jackson tolkede på bøgerne på en måde der nærmest startede en mainstream accept af fantasy på et hidtil uset plan - med millioner af fans verden over der holder usigeligt meget af det univers. Hvis jeg skal se en film om Michael Jordan eller Martin Luther King, gider jeg da ikke se Michael Fassbender i hovedrollen. Når jeg ser en fantasy tv serie eller læser en god bog, er det for at leve mig dybt ind i den verden og glemme den mere grå af slagsen vi er født ind i. Jeg har ikke brug for kontant at blive trukket ud af oplevelsen pga af referencer til de trælse irl begivenheder vi får tudet ørene fulde af hvert andet øjeblik.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/09/2022 kl. 11:52 #97
#92 det bringer tankerne tilbage på Jack Black's parodi af Lord of the Rings. Jeg så de første to afsnit med fjernsynet højeste energy saving for ikke at genere min kone som lå og sov, der er det knapt så tydeligt at lyssætningen er så dårlig. Tjekkede lige om det virkelig kunne passe at det så sådan ud med fuld blæs på lyset. Jøsses da hvor er det tydeligt at de fleste scener er optaget indendørs!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/09/2022 kl. 12:07 #98
Jeg synes også elvere i serien burde spilles af rigtige elvere. Det der humanwashing er gået for vidt nu!!!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
06/09/2022 kl. 12:09 #99
[quote quote=46297]Jeg har ikke brug for kontant at blive trukket ud af oplevelsen pga af referencer til de trælse irl begivenheder vi får tudet ørene fulde af hvert andet øjeblik.[/quote] Hvad er det egentlig helt præcist, der trækker dig ud af oplevelsen?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
06/09/2022 kl. 12:22 #100
Unge Elronds outfit på billedet er tættere på noget der ville passe ind i Tolkiens forestilling om hans verden som værende lidt i æstetisk stil med Angel-saksisk england end nogen af de andre... Så unge Elrond er den mest Tolkien'esque elver ud af de fire eksempler

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.