Star Wars - Mandalorian Season 3 !
overskæg/uden overskæg...
Tja man kunne godt tænke de har sat det på pause noget tid, Og lade noget af det andet komme lidt igang. Også siden der ikke var noget omkring det på star wars celebrations.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Synes det var en fin afslutning på en ganske underholdende sæson.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Ja, jeg var også fint underholdt.
Vi må se om der kommer flere sæsoner, eller om Pascal nu er blevet for kendt til det :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Haha OMG, perfekt. 10/10, no notes.Dette svar blev ændret 3 år siden af Paybacktime.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Altså Christopher Lloyd er bare genial til skurkerollerne . . . :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Sgu godt afsnit og god afslutning. Som det ser ud til nu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Shit der var knald på i sidste afsnit
Og det ser sgu grineren ud når groku går:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#48 Der er da ikke rigtigt nogen indikation af, at det skulle være afslutningen på serien? Fra Polygon for fem dage siden:
According to series creator Jon Favreau, The Mandalorian is already definitely getting a fourth season, and he’s already written the scripts. That said, we don’t know when it’s set for release, or even when it might start shooting, but we do know that it fits neatly in with Dave Filoni’s Ahsoka series, which will be telling another part of one larger overarching story.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=55147]Og det ser sgu grineren ud når groku går:D[/quote]
YES YES YES
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Mig på en onsdag hvor der ikke er et nyt The Mandarlorian afsnit:

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Så blev jeg færdig med sæson 3.
Synes det er god underholdning, men også uhyggelig forudsigeligt og simpelt. Men sådan er det meste Star Wars jo.
Heldigvis er det også letspiselige korte afsnit på ca. en halv Tine.
6/10 - og jeg skal da også se fremtidige sæsoner (hvis de kommer), men det er ikke sådan at jeg sidder og venter utålmodigt på det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#58 “Dune” synes jeg var helt fantastisk. Det er en 10er i min verden.
Hvis vi skal blive i Star Wars-universet, så kunne jeg også ret godt lide “Rogue One”. Det er en 8er hos mig.
Og så er der nogle rigtig fede små scifi historier i “love, death and robots” - især i sæson 1.
Dette svar blev ændret 3 år siden af RetardedWookie.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0