Jeg har prøvet at finde ud af, hvordan jeg selv kunne bidrage til min egen tråd. Jeg havde svært ved at finde ud af, hvilke dårlige film jeg godt kan lide. Men så slog det mig: Jeg var kæmpe Van Damme-fan, da jeg var yngre. Så jeg gik på jagt i hans bagkatalog. Han har mange film (også nogen, jeg husker som gode), der ligger på 5,x. Så altså lige over kravet til tråden. Men jeg fandt to kandidater: Double Team (4,8) og Street Fighter (4,0). Som med alle andre Van Damme-film, så huskede jeg Double Team som værende god. Men for at være sikker, så så jeg den med konen.
Helt ærligt, så er den film all over the place. Hvis den blev lavet i dag, så ville den være mindst 1 time længere (den varer kun halvanden time, som film jo gerne gjorde dengang). Så kunne der blive brugt mere tid på hele Colony-elementet, og måske kunne man også få set mere til Cybermonks.:D Dialogen er relativt dårligt skrevet, hvilket egentlig ikke nødvendigvis er en skidt ting i en klassisk Van Damme-film. Mickey Rourke er skurk, og Dennis Rodman er med, hvilket betyder, at der er en masse mere eller mindre malplacerede basketball jokes og referencer.
Med alt det sagt, så fortjener Double Team helt sikkert en plads her i tråden. Min kone havde intet kendskab til filmen på forhånd, og hun husker primært Van Damme fra Venner. Men vi var alligevel begge godt underholdt, og helt ærligt, så er det vel formålet med en film i sidste ende.:)
Næste projekt må være at få set Street Fighter!
#22 Der er næsten ingen film i denne tråd som lever op til #0. Jeg tror dog mere det skyldes, der bare er forsvindende få film, der lever op til det ønskede, end det skyldes mangelfulde læseevner hos Rusherne.
Ikke helt under 5 på imdb, men er tæt på.. Dude, where's my car :D
Resten jeg overvejede og udelod, da rating sniger sig over 6 inkluderer Van Wilder, Eurotrip, Beerfest, Out Cold, The Cable Guy, Ace Ventura filmene, alle Arnold film (inklusiv Raw Deal, Herkules og Conan filmene).
Shit, jeg blir helt nostalgisk af at remse dem op :D
#25 Ace Ventura er sgu da heller ikke dårlige film. Hvad sker der?:D
Nå, den er godt nok ikke helt under 5, men jeg vil da lige nævne Shawshank Redemption.
Go'daw do.:D
#26 og #27
Det må være min omgangskreds, den er gal med så - kender kun 2 andre personer, som også kan lide de film.
Jeg går straks igang med at skifte ud :D