Daredevil: Born again den 4/3

16/04/2025 kl. 20:40 #21
Stærk sæson! Håber ikke vi skal vente for længe på sæson 2, for der var alligevel ikke meget closure til sidst. Men [spoiler]fedt med noget mere Punisher til sidst[/spoiler]!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
16/04/2025 kl. 20:41 #22
+ nailed it i #18, hihi.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/04/2025 kl. 07:26 #23
Hmm jeg syntes desværre den var lidt kedelig denne sæson. [spoiler]{Først var det lidt med mexico white tiger... åhh skal vi nu til det som virker som dei valg, og det virkede til det vil være meget retssalsdrama.. som det var rygtet at det oprindeligt ville handle meget om.. det gik det så væk fra og var måske godt. Men den der seriemorder plot var også lame.. og ja daredevil hopper bare i den første kloak og finder ham med det samme osv.. lidt for let og lame.. og er lidt træt af at DD kan høre alt og heletiden ved hvems fodtrin er hvems og hvad deres intentioner er.. det er lidt for meget og lame i forhold til spændingen. Actionen synes jeg også var kedelig og dårlig. er dog overrasket over at disney viser de ting de gør, men disney er pissedårlig til action scener. Der er lige lidt med punisher når han går i gang men det var også sådan lidt ved siden af. Så for mig faldt den lidt mellem et par stole. Og ved ikke om det er fordi disney altid laver sådan meget overfladisk plot og karaktere som ikke er særlig spændende at det pisser mig lidt af}[/spoiler]
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/04/2025 kl. 14:24 #24
#22 Hvis noget bliver "DEI" af at der er en ikke-hvid karakter med - i et ellers meget hvidt cast - tror jeg godt vi bare kan pakke sammen og sige game over, Trump og co. vandt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.