Så kom jeg sgu' i Troldspejlet! :D Jeg fedtede lidt med en effekt video og sendte den til Troldspejlet & Co. Den er nu kommet med i denne uges afsnit. Det er lidt en barndomsdrøm der blev virkelighed. Jeg sendte også en del til Pixels i tidernes morgen, men fik aldrig noget med (jaja, jeg var 12 år gammel). Jeg ved godt det er en lille ting, men jeg er altså ret meget oppe og køre over det. Så hvis i har lyst, kan i se det i denne uges afsnit omkring 3 minutter inde.
https://www.dr.dk/drtv/se/troldspejlet-and-co_-stop-motion-og-tor-fruergaard_236234
God weekend!
Mvh El Senator aka Lars Muldjord
Rusher video i Troldspejlet & Co.
Fedt lavet. Hvor fik du idéen til det fra. Så meget cool. Og tillykke med at komme med i Troldspejlet.
Mange tak!
Jeg havde lyst til at lave noget chroma-keying (jeg har nul erfaring men vidste hvordan det virker og bruger Kdenlive i Ubuntu, der har det indbygget som effekt) og det eneste jeg havde af rekvisitter var ligesom mig selv og en skriggul refleksvest. Så valget falgt ret hurtigt på at tage den om armen så jeg kunne optage to optagelser. Én med mig på og én uden mig på. Og så kunne jeg viske vesten ud bagefter så scenen ude mig på brændte igennem. Og så rotoscopede jeg det hele lidt, så det blev lidt pænere.
Super fedt! Tillykke med det ?
Sejt????
+1 Ser helt godt ud, du må lave en "The Hand" gyser, dansk variant.
Tak alle! :)
#6, Jeg har set lidt klip fra The Hand. Det er faktisk ret imponerende effekter de har i filmen tiden taget i betragtning.
Tillykke og godt lavet!
Ej nu brugte jeg 30 minutter på at se hele afsnittet :/
Sådan.. mega high five! Fedt lavet :D
Super fedt lavet! ? Godt gået mester
Tak folkens! Det var så mine 5 minutes of fame. Nu er det nedad bakke herfra. :D
Fedt lavet :)
Så den tidligere i dag. Det er du sluppet meget godt fra.
Har der tidligere været rushers i Troldspejlet med samlinger? Jeg synes jævnligt vi ser billeder af samlinger der er troldspejlet værdigt.
Fedt nok! - og det var selvfølgelig Adams Family du referede til går jeg stærkt ud fra kva musikken :P
Det minder mig om byturer og ligge i sengen dagen efter og se Buffy, Angel og selvfølgelig Troldspejlet!
Skriver i en levende legendes tråd.