#39 Nu må vi se med den nye Matrix-film. Det er jo den første, der bliver lavet af en kvinde.
Se et afsnit af “Squid Game” - Netflix Damn!! Absolut ingen spoilers tak!
Når I er færdige med Squid Game, så hop over og se Alice In Borderland. :)
Også en Netflix serie i 'game' genren.
Virkelig god!
[postquote quote=26889]
Vi har lige set La Casa De Papel og afventer spændt slutningen i december ;)
Fed serie som jeg dog syntes bliver lidt urealistisk mod slutningen ;X
Jeg var da fint nok underholdt, men synes den var for lang. De kunne snildt have skåret 2 afsnit ned.
Jeg synes den var meget fængende, og jeg bingede flere afsnit ad gangen. Men jeg forstår ikke helt, hvorfor den er så populær.
Det amerikanske stemmeskuespil er vanvittigt dårligt, det er også min klare oplevelse.
[postquote quote=25744]
Jeg er helt enig - jeg fortalte det til mine kolleger inden de begyndte at se den. De påstår stadigvæk at jeg ødelagde deres oplevelse, hahaha!
Dette svar blev ændret 4 år siden af kufad.
Enig. Jeg troede igennem første afsnit at hovedpersonen skulle forstås som lettere mentalt handikappet. pga det sprog. Ahhhhhhhhhaaajhhhjpooooo.
Men så faldt jeg heldigvis i søvn.
Fin og underholende serie, men så heller ikke mere. Populariteten skyldes nok at den er så anderledes og grotesk end de fleste andre serier. Der er gået lidt kult i den. Kvaliteten og skuespillerpræstationer er jo ikke noget særligt - nogle gjorde det ganske godt, mens andre gjorde forfærdeligt (her tænker jeg på tå-krummende ringe dialoger mellem VIP).
Blev færdig med serien i går.
Dejlig original serie og ikke for forudsigelig selvom jeg dog havde luret et par af dens twists.
Skuespillet bliver lige over the top indimellem, men sådan er koreanere måske bare. Var lidt det samme i “parasite”.
8/10
Har netop set sidste afsnit.
Udemærket serie hvis man kan holde det der dovne koreanske sprog ud.
Med det sagt så syntes jeg den er ret overhyped. Bevares jeg var da fint underholdt men så er den efter min mening altså heller ikke bedre.
Måtte spole lidt igennem noget af det da der er så meget udenomssnak. Jaja vi har forstået det. I har et lorteliv og drømmen og den store pengepræmie ville kunne ændre jeres liv. Kom nu videre.
6.5 ud af 10 herfra.
Så blev jeg færdig med serien. Havde ikke læst noget om den, så den kun på grund af overskriften på denne tråd.
Fed serie. Amerikanerne er desværre håbløst elendige i deres skuespil, men alt andet holder.
Havde ikke regnet slutningen ud selvom det egentligt virkede indlysende. Måske vi skal have en tråd hvor man må komme med spoilers?
Jeg har set fem afsnit nu og kan ikke heeelt forstå hypens omfang. Jeg synes den er fed, og ser bestemt også resten, men vildeste serie ever osv. osv. kan jeg ikke følge.
Nu fik jeg set den færdig. Resten af serien ændrede ikke rigtig min holdning fra cirka midt i, dvs. den er fed, men jeg synes hypen er overdrevet. Og slutningen gjorde ikke rigtig noget for mig. Twistet der - som vi ikke kan tale om i en spoiler-fri tråd - er stort set overflødigt.
#56 Ja, nu er mange færdige med den så vi da skal have en spoiler fyldt tråd med oplevelser af de forskellige situationer.
Vi er også lige blevet færdige med den. Jeg var godt underholdt, men hader at læse tekster, så så den dupped hele vejen igennem. Der var dog mange gange hvor dub og tekster var direkte modvisende. Det ga lidt humor ind over det ellers dystre tema.
Godt underholdt. Og skal da helt sikkert se en sæson 2 hvis en sådan blir til noget engang.