HBO max
Til 39,- skal det da prøves. Der er et par serier jeg aldrig har fået set, bl.a. The Wire, og med nye film oveni kunne det godt blive pengene værd. Vi må se. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27900]
The Wire starter fantastisk, men jeg er ikke nået længere end sæson 3.
Jeg glæder mig til The Suicide Squad. Hvornår kommer den mon?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg tog deres promo tilbud, og er gået i gang med Game of Thrones. Jeg har aldrig set den med danske undertekster, så det skal da prøves
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg hopper sgu nok med. Om jeg så bruger det nok til at retfærdiggøre permanent abonnement må tiden vise.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27907]
Den nyeste fra august i år? Sweet!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Ungerne vil gerne se den nye Space Jam... Nogen der ved om den er til at holde ud at se? ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg spørger nok dumt, men hvad er forskellen? Mere indhold ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#29 - HBO Nordic var en separat tjeneste fra den amerikanske HBO. Og var tidligere ude med HBO som streaming end i USA.
Nu har HBO så valgt selv at ville stå for streaming udenfor USA, og i den forbindelse overgår Nordic så til Max.
#30 - ifølge Flatpanels er indholdet på dansk HBO Max noget mindre end den amerikanske.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Steadi.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Last Week Tonight er tilgængeligt nu. Der mangler dog et par af de seneste afsnit (men ikke det fra i mandags, spøjst nok).
Real Time With Bill Maher er der også, men der er nyeste afsnit flere uger gammelt. Maher begyndte for nyligt at gå med briller, men det kan man ikke se endnu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Tror jeg prøver, men jeg håber, at man kan se GoT med bedre kvalitet..
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nu fik jeg set Mortal Kombat og var udmærket underholdt. Synes dog det er lidt ærgerligt at de introducerer en ny hovedperson som ikke er med i spillene når der er så bredt et karakter galleri. Det virker unødvendigt.
Jeg elskede både MK og MKA filmen som knægt, selvom jeg i dag godt er opmærksom på at især MKA er en håbløs film.
Kunne egentlig også godt tænke mig at se dem igen, men er bange for at jeg bliver slemt skuffet ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Så lige den nye Space Jam med ungerne, var faktisk godt underholdt og den var bedre end forventet! Selvom det var på dansk!
Der er mange referencer til GoT, Matrix, IT, Harry Potter og alt muligt andet ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0