[quote quote=44601]Der står alt telefonen er encrypted efter fabriks indstillinger.. så er der vel ikke så meget jeg skal gøre?[/quote]
Tror jeg ikke. Men du skal selvfølgelig lige være sikker på, at en køber kan sætte den op uden, at skulle have gang i din Google konto.
Kan ikke huske om Android stadig holder fast i den efter factory reset for, at gøre det sværere at sælge stjålne telefoner.
Ny Android telefon
Full-Disk Encryption har været obligatorisk de sidste 6-7 år med meget få undtagelser.
Så medmindre din telefon er gammel og lowend eller kommer uden Google apps så er data krypteret.
Hvis du skal undgå Factory Reset Protection så skal du unlinke din Google konto fra kontoen inden du nulstiller, ellers vil du blive bedt om at logge på din Google konto når den sættes op igen.
Altså. Jeg solgte min OP 7 pro, og jeg wipede den bare som normalt. Altså, nulstillede til fabriksindstillinger.
Og ham der fik den, som er en ven, startede den op og den bad ikke om noget.
Jeg dobbelttjekkede selvfølgelig inden jeg gav den væk, men det var fint nok at gøre det på den måde. Den sletter hvertfald alt.