Apple Keynote - iPhone 14 & AW 8
Watch Ultra var nice… endte sgu med at bestille det. Bliver min fødselsdag/julegave til mig selv… eller noget i den stil ??
Er det ikke nemmere at lave sim swap med e-sim?
[quote quote=46413/]
Det er vel ikke nogen hemmelighed at producenterne generelt kæmper lidt med plads i forhold til de ting de gerne vil proppe i telefonerne og de form-faktorer de gerne vil have på dem. Så mere plads tror jeg er kærkommen for de fleste designere/arkitekter af teleefoner.
Men et oplagt eksempel for Iphones kunne være større batteri eller mere plads til kameraet.
De behøver jo heller ikke bruge pladsen men kan så gøre telefonen lidt mindre uden simkortlæseren.
Fjerneste af simkort slottet, vil også hjælpe på at gøre telefonen mere vandtæt.
#26 Men nu er jeg heller ikke mobil-designer/arkitekt men slutbruger så jeg tænkte der var en konkret ting, selv hvis den var lidt upræcis "Større batteri" eller lignende, men det ser der ikke ud til at være.
Kan dog forstå på det hele at det åbenbart kun er den amerikanske model, så vil nok tro at boardet nok forbliver det samme footprint omend uden et sim tray loddet på.
Kan også forstå på det hele at man får to eSIM på de modeller, og det er selvfølgelig nok en fed ting for dem som har flere udbydere men ikke gider et fysisk kort.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Fisker.