Hvad vil I anbefale hvis jeg skal have en god controller til min pc? Jeg har 2 Xbox controllere med ledning, men vil gerne være trådløs. Jeg har flyttet min pc ind i stuen og tilkoblet stuealteret, og er klar til at spille Uncharted, når det udkommer på Steam onsdag.
God trådløs controller
Kan anbefale XSX wireless controller med adapter :)
https://www.computersalg.dk/i/6806256/microsoft-xbox-wireless-controller-gamepad-tr%c3%a5dl%c3%b8s-bluetooth-for-pc-microsoft-xbox-one-android-ios-microsoft-xbox-series-s?utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=it-elektronik-hardware-mus
jeg bruger en wireless adapter til min
og så en xbox controller
der findes noget halløj så du kan få ps4 controllers (måske også ps5?) til at fungere på PC
af en eller anden grund vil steam kun bruge dem uden ekstra software, hvis man bruger "Big picture mode", hvilket er pisse irriterende.
Måske dumt spørgsmål, men er det den samme controller I linker til, eller er det 2 forskellige? Har fundet ud af at jeg ikke har brug for den der hedder Elite, som også er vildt dyr. Skal man altid bruge en trådløs modtager, følger det med, eller kan man nøjes med Bluetooth i computeren? Synes det er lidt forvirrende.