[postquote quote=51228]
Ja. Min søn går dog ikke rundt med. Mobilen og bruger den i skolen kun til opkald om fx lege aftaler. Når han er herhjemme er det WiFi og han bruger primært ipad når vi er ude. Og den er enten offline eller på WiFi.
Når han bliver ældre og bruger telefonen mere, så går det ikke med dette ABB ?
Ny telefon til søn: Galaxy A23, Xiaomi Redmi Note 11
Nu er mobilen købt. Det endte med at blive en Samsung A23.
Jeg fulgte prisernes udvikling på Pricerunner, og var i Power for noget andet og kiggede også på telefonerne. Der var en A13 til 1.111 kr ca og en A22 til 999 kr. Og en A23 til 2.299 kr.
Men med Telmores kampagne kunne det slåes nogle penge af.
Så med 1.500 kr rabat på A23'eren røg den ned på 799 kr. Og jeg fik ham til at give mig Telmore abb. på 149 kr fremfor 179 eller hvad det oprindeligt var.
149 kr x 6 måneders binding = 900 kr ca. Min søn klarer sig med ca 20-30 kr i måneden. Så det er en ekstra udgift på ca 750 kr for abb.
799 kr + 750 kr = ca 1.550 kr for mobilen. Det synes jeg er fin, den virker rigtig solid. Og forskellen på denne og de andre (kiggede også på Moto G31) var, at den har nyere version af Android og bedre processor. A13eren kunne allerede nu ikke spille bestemte spil fra Play store.
Han er så glad for telefonen og vil vise den til alle og passe rigtig godt på den. Håber den overlever flere år :) Tak for hjælpen herinde!
Jeg har allerede det til 149,-. Tror du, jeg kunne have gjort det på den måde? Så var det da noget lettere og billigere :O Men nok ikke muligt når jeg ikke er ny kunde.
[postquote quote=51718]
Hvis du ikke er bundet af en binding så kan du sagtens ja!
[postquote quote=51725]
Det er ikke alle abonnementer der kan forlænges og have køb af ny telefon. Nogle selskaber har den regel, at hvis du vil købe en telefon med rabat, så SKAL du vælge nogle specifikke abonnementer.
Hos telmore bliver man bare låst til en bestemt minimums pris.. så bestemmer man faktisk fuldstændig selv hvilket abonnement man vil have! om det er et til 100 eller 500 kr er lige meget.
Selv hvis man har et abonnement som ikke længere kan tegnes, så kontakter man dem blot efter købet og siger man ønsker at beholde sit nuværende abonnement!
Dette svar blev ændret 3 år siden af Ghidora.
Jeg ser om det er for sent. Har kontaktet dem:) Tak for forslaget.