#19 Giver god mening ikke at bruge Linux af personlig præference, håber du husker at kigge open-source licenserne igennem når du køber andre enheder i hjemmet :D
Apple Keynote - iPhone 16
#12 Stop det. Find en Android-loving tråd istedet. Android er lort. Og jeg ved det, ikke fordi jeg har udviklet til det, men fordi jeg igennem mit arbejde, som udvikler har haft en i hånden og brugt den og det er lort. Android suger baller.
I get it. Du elsker det. Andre elsker det. Fint nok. Fortsæt med at bruge det. I dont care.
Hvorfor er det at i Android-lovers ALTID skal gøre et Apple Event indlæg til en platform krig?
Først, det er godt nok begrænset hvor meget der er sket siden sidste version, men det var der vel næppe nogen der havde forventet.
Jeg kan personligt godt lide knapper, og fra at Apple har gjort alt for at fjerne alle knapper og forstyrrelser, ser jeg det som en positiv ting at de har erkendt at knappen fra pro'en sidste aftapning var en positiv ting. Ja, jeg kommer til at købe en iPhone 16, godt nok først til konfirmationstiden og til min datter, for det står allerede på hendes ønskeseddel.
Personligt har jeg en OnePlus9, og den er stadig fint hurtigt, kan hvad jeg har brug for og bliver først når batteriet bliver for dårligt. Og den må vel være ca. 3,5 år gammel.
Jeg tænker flere og flere må få det på samme måde, at telefonen stadig er fint hurtig til at browse nettet og bruge de apps der bruges, behovet for en ny telefon er ikke lige så udpræget som jeg synes den var tidligere.
Og så skal jeg lige høre jer, hvad er jeres budget for telefoner? Jeg bliver selv en smule nærig for synes priserne på f.eks. de nye OnePlus er havnet i niveau med iPhones. Jeg er godt klar over at hvis man er i Apple økosystemet at udvalget af understøttede telefoner er lidt begrænset. Det er vel mere hvor mange år der så går imellem og om man vælger den mindste til 7,5k eller en den dyreste Pro MAX til 15,5k.