Nothing Phone

06/12/2024 kl. 15:31 #1
Hejsa Jeg har valgt, at fordi Nothing Phone 2 (a) var på et vildt tilbud, så har jeg købt den. Men, jeg ved ikke meget om den, i brugen af den, og der findes ikke rigtigt et dansk facebook community. Er der nogle herinde, der kender noget til den? Måske endda har en Nothing Phone?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/12/2024 kl. 15:53 #2
Kender ikke noget til den, men bruger altid gsmarena til at sammenligne telefoner https://m.gsmarena.com/nothing_phone_2a-review-2681.php Måske ikke så aktuelt når du allerede har købt, men de har også reviews osv
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
06/12/2024 kl. 15:57 #3
#1: GSMarena er bare faldet af på den de sidste par år, så man kan ikke helt regne med den. Jeg bruger den også meget, og jeg har læst danske reviews på telefonen. Jeg ville bare gerne have noget hands on experience af mærket.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.