2x AOC 1440p 32" 144hz væghængt skærme
Hjemme lavet bordDel dit workspace/battlestation
Håber ikke du sidder mange timer på den stol ?
[postquote quote=11117]
Ikke hvad jeg ved af. Sidst jeg kiggede efter, var et et halvgammelt hus fra 70´erne.
[postquote quote=11120]
Det gamle hus er sikkert så utæt, at vandet bare ville sive ud alligevel :D
[postquote quote=11128]
Lige nøjagtig. Med udvidet rørskadeforsikring i øvrigt :D
[postquote quote=11130]
Der er ingen brud p.t., dog er jeg med på at det formentlig dukker op på et tidspunkt, alderen af huset taget i betragtning, hvilket også er grunden til forsikringen. Hvad får dig til at tro at der allerede skulle være et brud i øvrigt?
Men jeg er da helt enig i at det er en god ide at holde øje med forbruget, samt at det formentlig er en træls omgang at skulle igennem en fugtskade.
#12 Mit arbejde er bla. At lave fugtrapporter til forsikrings selskaber efter rørskader, og uha uha 70'er typehuse er rigtig langt fremme i skoene. Jeg ser dem hver dag, og det kommer normalt krybende, og pludselig er der fugt i 4 rum, der kræver store invasive indgreb for at udtørre dem igen.
At jeg mener du har rørbrud var bare for at pointere hvor tit de type huse får skader pga de materialer og opbygninger
[postquote quote=11132]
Mange tak :) Det var den deal jeg lavede med konen da vi købte hus for 5 år siden. Hvis jeg fik et nørderum på ca ~20 m2, kunne hun gøre med resten af hytten hvad hun ville, så længe hun ikke fik den til at falde i værdi :)
[postquote quote=11133]
Ja okay, så giver det god mening at samtalen drejede sig ind på snak vedr. rørskader :D :D :D Måden jeg holder øje med det på, er ved at jeg fra tid til anden holder øje med hvad vandmåleren står på, samt sammenligner dette tal med resultatet x antal timer senere, hvor der ikke har været brugt vand i mellemtiden. Bevæger tallet sig, har jeg et problem.
Vi har i øvrigt fjernvarme / radiatorer + gulvvarme i få rum. Har du en erfaring med om brud oftest opstår ift. fjernvarme, eller forbrugsvand?
#16 skal selv til at bygge hus ideelt næste år, så det kunne være interessant at høre hvad du mener problemet i opbygningen af rør i gamle 70er huse er iforhold til opbygning af moderne huse i dag, er det blot brug af pex plastic rør frem for metal rør som gør den store forskel eller antryder du til noget mere?
Det har du helt ret i. Men i så fald ville det være interessant at vide hvorfor du valgte at addressere mig frem for OP selv som har derailed tråden langt tidligere? ?