cool det er lagt til listen ?
nå men ser nu at min cpu åbenbart OGSÅ er ude af stock. hvad sker der!
Ved i hvad status er på den slags? er det samme lort som med gfx kort?
(gfx har jeg affundet mig med at vente på)
Nyt build!
nå men jeg fik lov af proshop til at købe dette kort :
https://www.proshop.dk/2918906?utm_source=AutoEmails&utm_medium=email&utm_campaign=Order-Response
ser det ok ud synes i?
Det er sikkert ok, men det er en voldsom pris i forhold dets ydelse, er noget langsommere end F.eks et rx6700xt.
Med hensyn til din cpu køling, har arctic lige hævet garantien på aio fra 2 til 6 år. :-)
Hvis du er hurtig ( og har de 600.- ekstra ) , kan du måske nå at købe dette i stedet: https://www.proshop.dk/Grafikkort/XFX-Radeon-RX-6700-XT-Qick-319-Ultra-12GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/2934182
jeg var også i tvivl om prisen ? og egentlig har jeg mulighed for at sætte et ældre 1050 kort i, som jo egentlig godt kan gå et stykke tid. Men, hvis marked alligevel ikke ændre sig en daddel?!
Hvis du er ok med det 1050 indtil videre, så vent.
Gav selv 10.000.- for et rx6900xt, og det er steget yderligere.
Nå, men så fik jeg samlet min computer.
Eller dvs. jeg lavede en bommert. Mesify C - C står for kompakt, åbenbart, så jeg kan ikke have både vandkøler OG et 30 cm gfx kort :(
Vandkøler til CPU sidder i fronten.
Egentlig havde jeg lige bestemt mig for at beholde det lidt for dyre 3060 rtx kort, men det kan helt sikkert side i maskinen.
Problemet er så, at jeg nok alligevel ikke kan få et andet kort senere som er kortere :(
fuck. skal man bide i det sure æble, og købe et nyt kabinet i normal længde også sætte vandkøler i toppen?
Nyt kabinet. Det er sku for nederen at have planlagt alt og så lade kabinettet ende med at begrænse dig.
Du har ret. jeg har bare brugt så lang tid på at samle skidtet :( nu skal jeg så forsøge at sælge det andet... ihh
Altså det er jo bare min personlige mening og ikke den endegyldige sandhed. Men jeg ville selv gå og være irriteret efterfølgende over den slags. Så hellere bide i det sure æble nu og få det lavet som du rigtigt ønsker.
ja og hellere nu, hvor jeg har det hele frisk i hukommelsen - så ved jeg hvordan blæsere skal vendes og ting pilles fra hinanden. så har lortet også bare at sparke røv når jeg er færdig. jeg havde også glemt at købe et trådløst netkort, så det skulle jeg også lige kaste nogle dollars efter :O
#28 Spøjst det med pladsen. Altså når man tænker på at Fractal skriver "Even the largest enthusiast-class GPUs leave plenty of room for thick triple-fan rads in the front. The adjustable drive cage can be moved or removed to fit even the lengthiest heavy-duty PSUs "
Det er jo ligefrem en garanti?
Det står nede på siden her : https://www.fractal-design.com/products/cases/meshify/meshify-c/black/
De skriver så også : GPU space: 315 mm with front fan mounted, og så skal man jo trække fra til en Rad.
Hmm ... de er sguda lidt nogle idioter hos Factal?
ja altså. deres front blæser ville godt kunne.
men.
radiator er 3-4 cm.
så skal der to ledninger fra bunden af vandkøler til cpu forbi de fylder vel 1 cm. så der ikke rigtig mere end plads til et 27-28 cm kort ?