Hvis JA, hvilken/hvilke.
ÆV! Blotter mig!
Min "primære" ér en EVGA GTX-680FTW+4GB lige nu. Da MSI GTX-970'eren* "selvfølgelig" fik det lidt skidt i feb. 2021...
Min næste backup er helt tilbage i: Inno GTX260-Core 216(hva' det NU er værd) :-D
Bonus-Info: Moar har en GTX-660'er, men den får jeg IKKE tilbage.
*Og NEJ, den skal IKKE en tur i ovn(tredje gang!)
Har I backup GPU'er?
Narj jeg gav min gamle GTX 770 væk da jeg købte 1660 Super
Intet. Der er noget indbygget i min 6700K men ikke noget man kan spille med. Rart nok dog til fejlfinding m.m.
Igen backup GPU her. Jeg sælger altid det "gamle" når jeg køber nyt, så føles det som om det nye er lidt billigere.
Har et AMD HD 7950 på lager for en sikkerheds skyld, men det vil kun være til at humpe videre med meget kortvarigt hvis jeg kommer i akut knibe.
Går det galt må det blive den bærbare, men jeg aner ike hvad der sidder i den, det er ved at være 8 år så godt er det ikke (det var det heller ikke dengang)
Ja men ikke noget der kan games på, kun nok til at kunne surfe nettet på.
Ikke rigtigt en "backup GPU"
men jeg har 2 PC'er
min "primære" 8700K med et 1080 Ti
og så har min søn en "lille" mincraft PC med et 7600K og et 1060 6GB... ikke det bedste - men han skal bare spille minecraft. Og skærmen er da heldigvis også kun 1600x900 (fundet til 50 kr!)
jeg fik det købt urimeligt billigt (1000 kr for gpu, cpu og bundkort :D) her i december og det er jeg glad for i dag!
Dette svar blev ændret 5 år siden af Nioxic.
Har en 3080 Ti i backup
Det er ligesom med mobil tlf herhjemme. gpu’er og andet nyt elektronik går videre til en yngre udgave af undertegnede.
Har et 1660 Super i maskinen sammen med mit 2080 Super og har et 1660 liggende på hylden... Så jo, lidt backup har man vel - omend jeg ikke ved hvor meget der er ved at game i 3440*1440 på et 1660 :-)
gtx 760 i skuffen ved siden af computeren, hvis nu uheldet skulle være ude.
#8 @fisker holder du dit 3080Ti som backup til dit 4090 kort så ;)
#10: @Cancerman altså jeg kørte 3440x1440 opløsning et års tid frem til start 2020 med et GTX 1070 og det gik overraskende godt i mange spil. Det ligger vist tæt på et 1660. Så ikke helt håbløst. Men Cyberpunk 2077 eller Metro Exodus ville nok tygge det i små bidder og spytte det ud i den opløsning :D
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadmeat.
$14+12 Det var sq god griner ;D