#18 Den drukner nok i alt den anden støj alligvel :-D
Men ja, leveringstiden er helt i skoven :-(
Overvejer at bestille den og se om man skulle være heldig. Kan se at andre har fået leveret den før tid.
OLED monitor - lidt tættere på
Jeg har det stramt med blæseren. Mest pga støjen (en på HOL sælger denne skærm, og nævner selv at det genere ham) men også fordi det bare er tegn på latterligt højt strømforbrug - i en tid hvor CPU og GPU'er er gået amok for længst.
#21 Forståeligt.
Den vil nok ikke gøre den store forskel her - tænker min arbejdsstation eller serverracken overdøver den :-D
Tja, eller også har de lavet en sygt dårlig chip. Man kan sagtens køre sådan en varm med ganske lidt strøm.
Man burde kunne slå G-Sync til og fra, så den også slukker blæseren. Man har ikke meget brug for G-Sync når man bare sidder og laver desktop arbejde.
En skam, at det er 3. led han sælger den til - ellers var jeg da fristet til at hoppe på den.
#21 Gamer du ved siden af et serverrack ?!? Fårk da..
Helt generelt så synes jeg det stinker af dårlig kvalitet når småting har blæsere. Enten har man lavet et lorte design/produkt, eller også synes man at en blæser til 60 øre er en bedre løsning end en ordenlig køleprofil til 2 kr. Begge dele sender et uheldigt signal omkring kvalitet. Vil heller ikke købe et motherboard med blæsere. Små blæsere har desuden en værre lyd (højere/skinger) end store blæsere.
Og så er der naturligvis lige det, at man køber en skærm til 11.000 kr som dør hvis den lille skod-blæser dør.
Ellers er det tæt på det perfekte display. Jeg har dog til gode at prøve at sidde foran en buet skærm, ligeledes en ultra-wide - så jeg ved faktisk ikke om jeg kan holde det ud. Er nok så gammel, at jeg synes en skærm skal være flad. Kan til gengæld godt lide film, og det brede format - så hvis spil m.m. kan vises ordenligt nu (kan de det?) uden at blive strukket og ser forvrænget ud så er den del nok OK.
#23 Dog ikke lige ved siden af, det står i et andet rum i kældere, så jeg kan ikke høre det... Medmindre at det er ved at boote eller der er noget andet galt, så blæserne går i panik.
Men så kan man også høre det i hele huset. Det er syg som blæsere i rackservere kan larme.
Enig i, at det virker lidt som en lorteløsning. Men der er med garanti også en køleprofil på - det har åbenbart bare ikke været nok :-(
1800-1900R er ikke særligt buet, så det er ikke noget mand lægger specielt mærke til - jeg gør i hvert fald ikke.