Så er det i morgen aften kl. 19 dansk tid, at Apple afholder deres California streaming keynote.
Den nye iPhone 13 fremvises sammen med Apple Watch 7, og muligvis også nye AirPods 3.
Apple Keynote - iPhone 13
Har ingen planer om at købe noget nyt, men ser som regel præsentationerne.
Eneste jeg vel ser reelt frem til er AW7, som skulle lande med et helt nyt design. Og så synes jeg stadig, at uret mangler et definitivt salgs-argument. Apple har tit sagt, at uret var “Health”, men synes ikke vi helt er der endnu.
Jeg plejer at opgradere AW hvert andet år, så jeg forventer, at jeg skal købe AW7. Lad os se, om det lever op til traditionen. Hvis det ikke er interessant ift. AW5, så bliver det jo et pas.
Tror konen skal have ny iPhone
Please please please... mere batteri på Apple watch!
Må man gerne drømme? Så giv AW7 en blodsukkermåler :)
Jeg savner dengang, telefonerne tog syvmileskridt. Hvad er der egentlig sket de sidste par år, som var banebrydende?
5G er ikke så stort i min bog.
Hvis en smartphone fik en uges batteritid, så blev jeg imponeret.
#6 foldables og højere hz, er vidst det eneste
og så er de der ultrawide (vidvinkel) lenser blevet mere udbredte - jeg synes det er lækkert når man skal tage billede af det man faktisk kan se og ikke bare et lille udsnit. :)
foruden lidt bedre integration imellem ens andet hardware så ved jeg ikk lige hvad jeg personligt mangler på min telefon.
jeg savner at jeg kan se ALT på min telefon, via min PC (Your Phone fungerer ok, men min bank app har fx ikk tilladelse til at blive vist i windows)
og automatisk (via wifi/data) back af billeder, til min egen pc. hvorfor er det ikke en mulighed?
og så er der jo også en del fokus på at få selfie kameraet smidt om bag skærmen.. tænk engang... i sin tid var der slet ikke selfie kameraet. der blev de første kaldt for et "front facing camera" :P
[postquote quote=24344]
Nu vil jeg ikke kalde det lort... Jeg mener bare, at vi har nået toppen, og revolutioner er blevet til revisioner.
De mange hertz lyder lækkert, men er det ikke kun få spil, som giver noget på den konto?
awesome jeg har alligevel 12-15k (eller er vi oppe på mere nu til dags?) jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til :P
Jeg har i hvert fald trukket bukserne ned om anklerne og sidder klar... ved jeg bliver skuffet for det er samme pærevælling af lorteshows hvert år.
"Se nu har vi lavet den runde kant firkantet igen"...
Nu er jeg ikke iPhone mand, men der er vel ikke rigtig sket noget revolutionerende på telefonfronten længe - hverken for iPhone eller konkurrenterne?
Ud over måske de foldbare og Apples dybdescannere?
#15 - dybdescanneren synes jeg er svær at kalde revolutionerende. Har i hvert fald selv til gode at se/læst den brugt til andet end sjov.
Foldables vil jeg derimod godt være med på. Altså, alt for dyre og jeg står ikke lige og mangler sådan en, men nyskabende, ja. Og så ser det ud til, at Samsung nu også har fået hul på salget af deres foldables.
Jeg ser frem til, hvis Apple nogensinde giver iOS et foldende forsøg :)
Er på en 11 Pro Max og håber på noget nyt i år. Husker helt seriøst intet fra 12 launch.
Men hvis der intet er, så får man da et frisk batteri.
Faktisk ville lidt længere batterilevetid være rigtigt rart.
Jeg plejer at være ganske imponeret, men i år vil jeg indrømme, at det ikke ligner så meget endnu?
Overvejer næsten at springe dette AW over