Tak for muligheden hunterSEG, men det er desværre hovedet på sømmet det der er problemet. Disken fremgår slet ikke det sted.
Det er ret underligt for som du kan se, så har Windows opdaget noget, men den vil ligesom ikke rigtigt vise det korrekt eller lade mig bruge den.
12
Oh, det hedder diskhåndtering på dansk wind 10.
Kan være SSD ikke er initialized.
Se denne side
https://www.partitionwizard.com/partitionmagic/ssd-not-showing-up.html
Reason 1: New SSD Is Not Initialized
Sometimes, a brand new SSD is not initialized before being plugged into the computer. This will cause the issue of SSD not showing up in Disk Management. How do you solve this issue in order to use the SSD in Windows 10/8/7?
Solution: Initialize this SSD
You need to first find Disk Management in Windows 10/8/7 for SSD initialization. Press Win + R and input compmgmt.msc in the Run dialogue to open this tool. Then, there will be a pop-up window saying "You must initialize a disk before Logical Disk Manager can access it" to suggest you initialize the SSD.
How to initialize SSD to fix the issue of new SSD not showing up Windows 10/8/7? Please choose MBR (Master Boot Record) or GPT (GUID Partition Table) according to your motherboard, and then click OK.
After initialization is finished, you can create a new volume with Disk Management. Then this new partition should show up in Windows Explorer.
Hmmm… Det var desværre ikke løsningen, da disken ikke fremgår de steder. Men, men, men… jeg må have været forbi et særligt sted i starten og fået lavet noget helt FUBAR, for jeg kom ind i noget med lager og fik slettet en eller anden mytisk sammenkobling med C-drevet, så jeg kunne oprette igen og har nu fået oprettet et D-rev så nu virker lortet sgu. Tak for at hjælpe hunterSEG - også selvom det ikke lige var løsningerne, så var det ret med lidt ekstra tanker. Fik også tunet mig ind på nogle begreber og sider, som jeg ikke selv var kommet på :D