V: Trådet headset med ANC?

14/11/2021 kl. 09:57 #1
Hej alle Med ansvar for indkøb til mine elever, så skal jeg indkøbe nye headsets. Udgangspunktet er: - Komfort - Mikrofon - En trådet løsning med mini-jack - Prisniveau: Gerne over 500, men helst under 1.000,- Derudover er ANC - støjdæmpning - et ønske til de elever, som har brug for at blive skærmet, men jeg tror, at man kun kan få ANC i trådløse hovedtelefoner grundet behovet for strøm. Tager jeg fejl? Min plan er at købe to slags, men da vi er underlagt en indkøbsaftale, så bliver det ofte Bose, hvilket jeg synes er for dyrt, når Sony har en meget rost model, som fås til det halve. Giv bud! Lettere åndssvagt har jeg set mig lun på dette fra Microsoft: https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spiltilbehor/gaming-headset/microsoft-xbox-stereo-headset/352461?gclid=Cj0KCQiAhMOMBhDhARIsAPVml-GyaDMcdhtPLLcnO4vCOAlqKZyK7dtzajQvqG6dZdQtmhvVvkNgYP4aAh1uEALw_wcB&gclsrc=aw.ds God søndag!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
14/11/2021 kl. 15:13 #2
Hvis I har en indkøbsaftale, tror jeg det er meningen og måske lovgivning at den skal benyttes. Sådan er jeg i hvert fald ret sikker på det er i virkeligheden. For nogle år siden var der vidst en sag i en kommune, hvor det var dyrere at køre anarki på indkøbsaftalerne end at overholde dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
14/11/2021 kl. 15:29 #3
#1: Men jeg har et udvalg, så jeg efterspørger råd til en god model.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
14/11/2021 kl. 16:00 #4
Jeg tror du har ret med, at der ikke findes ANC til headsets med ledning. Alternativt kan du kigge på closed back høretelefoner, da de lukker en stor del af lyden ude.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
14/11/2021 kl. 17:42 #5
[postquote quote=29649] Jeg er selv vild med mine Beyer-Dynamics 990, de er over the ear. Er det det samme som closed back?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.