Mine Svigerforældre har valgt at sælge deres 2 Skægagamer da de ikke har tiden og pengene til at have dem mere.
Det er 2 Piger som betyder at de sagtens kan gå sammen og alderen på dem er cirka 5-6 år
Alt udstyr følger med i prisen dvs. Terrariet, Lys, Grene, Sten
Det hele kan blive dit for 1.500 kroner hvilket er Ekstremt billigt men de vil bare af med dem nu?
https://imgur.com/a/CpHB115
2 Skægagamer sælges med alt Tilbehør
De befinder sig i Brorstrup en lille by imellem aalborg og Randers. Terrariet er ekstremt stort og tungt så en trailer skal bruges til at flytte det i
Men hvordan tilbereder man sådan en?
[postquote quote=42584]
Skru lidt op for varmen lampen giver og så tror jeg faktisk automatisk de bliver stegt efter lidt tid
[postquote quote=42584]
De er helt klart bedst serveret med skæg agave.
Kun mig det læste noget lign. skægget gamer?
[postquote quote=42591]
Me 2
me 3
me 4
me 5
Jeg har ikke gamet Skæga siden 90erne.
me 6,
Google måtte hjælpe mig da gamer og terrarie gav nogle vildt underlige associationer :-D
Åh de er simpelthen bare så søde, har selv haft 2... den ene døde en dag da jeg gik forbi den, der lå den med hjertestop og kæmpede... fik liv i den igen (don't ask) .... så gik der 30 min igen, så døde den helt.
Den anden gik i en eller anden form for sorg tilstand bagefter og blev aldrig sig selv igen... den sad bare i sit hjørne og bevægede sig ikke, så selvom man siger krybdyr kun lever ud fra instinkter så var det da lidt trist at se den sådan.
Men kan klart anbefales, de er ret tamme og fredlige, helt perfekt hvis I har børn.