S/B: Blu-ray samling

Tilbage til forum

#1 09/27/2024 10:06:12:g
Jeg skal af med en stak Blu-ray-film. Optimalt set vil jeg gerne bytte til nogle Disney-klassikere / Pixar-film som jeg ikke har i forvejen, men spiller du dine kort rigtigt, kan du nærmest få dem for en slik/noget dygtig øl/rødvin, etc. Jeg er også doven nok til ikke at gide sende dem, så det er med fremmøde i 3520 Farum hvor de befinder sig. Bliver de ikke afsat ryger de på genbrugsstationen i førnævnte postnummer, og så kan man prøve lykken der om en uges tid. Alle i fin stand uden ridser på hverken covers eller skiver. American History X Band of Brothers / The Pacific (box) Batman Begins Black Swan The Bucket List Burn After Reading Børnehjemmet (El Orfanato) The Dark Knight The Dark Knight Rises The Departed Fight Club Final Fantasy: The Spirits Within Gran Torino Hot Fuzz The Hurt Locker In Bruges Inception Inglourious Basterds Interstellar It’s Complicated The Joneses Juno Man on the Moon John Mayer: Where the Light is (Live in Los Angeles) Memento The Men Who Stare at Goats Monty Python’s Life of Brian Nick & Norah’s Infinite Playlist No Country for Old Men The Prestige Seven Shaun of the Dead Shawshank Redemption Shutter Island Slumdog Millionaire Snatch Tiësto: Elements of Life World Tour (Copenhagen) Watchmen The Wrestler Youth in Revolt
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#2 09/27/2024 11:21:34:g
Jeg triller gerne til Farum efter dem som er listet her under. nu ved jeg ikke hvilke film du savner, men du kan jo prøve at nævne dem. Jeg er dog ikke meget for at komme af med lige netop den kategori du nævner, men uden at vide hvad vi snakker om er det svært at sige med sikkerhed. Jeg kan sagtens tage lidt godt øl/vin eller $$ med, men du har grisen og sætter prisen. Så hvad vil være fair? The Bucket List Børnehjemmet (El Orfanato) Gran Torino Hot Fuzz In Bruges Inception Inglourious Basterds Interstellar The Joneses Memento Monty Python’s Life of Brian Nick & Norah’s Infinite Playlist No Country for Old Men Seven Shawshank Redemption Shutter Island
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#3 09/27/2024 11:47:28:g
#1: Helt fair at du gerne vil beholde dine Disney- og Pixarfilm. Jeg er kun ude efter de film, så den nyeste beboer herhjemme kan vokse op med dem, og jeg har en del huller i samlingen. Hvis jeg skulle være så heldig, så kan jeg godt bruge: 101 Dalmatinere Sværdet i Stenen Mesterdetektiven Basil Mus Oliver & Co. Atlantis Lilo og Stitch Bjørnebrødre Bolt Vaiana Vilde Rolf Smadrer Internettet Encanto Lad mig vide om der er en eller to blandt dem du har og kan gå af med.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#4 09/27/2024 17:33:44:g
Jeg troede jeg havde nogle, men der ser ikke ud til det. I hvert fald ikke på BD - og jeg ved ikke om DVD kan bruges? I fald kan jeg tjekke noget det er opmagasineret. Ellers må vi finde på noget andet. Ved gennemgang fandt jeg No Country for Old Men så den kan stryges fra listen :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#5 09/28/2024 11:03:53:g
#3: jeg smider dig en PM, så kan vi lige koordinere der i stedet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.