V: Kan guitar hero guitare stadig sælges?
Controlleren laves ikke længere, så du kan nok godt få dem afsat til nogen som spiller Clone Hero.
Kender ikke så meget til det, men den ene af dine controllere ser ud til at være den bedst anbefalede: https://wiki.clonehero.net/books/guitars-drums-controllers/page/all-first-party-guitars
Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.
De er ikke guld værd men smid dem ind i en af facebooks retro konsol grupper så skal de nok blive solgt. Lav en auktion lad den køre en 2-3 dage og en start pris på 50 r stk.
Heh, de er guld værd.
Du får minimum 200 kroner pr. guitar, hvis de fungerer.
Jeg leder selv efter et par guitarer, men enten ryger de hurtigt, eller også er det grundet pebrede priser på omkring 500,-.
Hvilken platform er de til og hvorhenne?
De røg til 500kr for begge
[postquote quote=75499]
Vildt, jeg synes nærmest man får dem smidt inakken i genbrugsbutikken. Det er så til PS2 så måske PS3 udgaven er mere værd.
Jeg har selv en CIB Guitar Hero bundle, den første, og den står til 625,- på pricecharting.
[postquote quote=75509]
Der gik ikke mere end 5 min, så havde jeg flere beskeder fra folk og venner der ville købe dem med det samme. Jeg havde slet ikke forventet så stor efterspørgsel
Som snart 39-årig, så ved jeg sgu ikke, om mine fingerled er blevet for stive til det skidt.😅 Det var ellers sjovt i sin tid.