Jo ingame/engine cutscenes?
Hvem har sagt det var en gameplay trailer?
GTA 6
Der er også ret lang tid til udgivelse, så mon ikke vi får en mere præcis gameplay trailer om et års tid.
[postquote quote=61567]
Hvorfor ikke det? tror du ikke spillet ser ud som det de viser i traileren eller hvad?
[postquote quote=61575]
Men det er bare ikke det man bruger det meste af sin tid i spillet på. så ingame er da langt mere interessant.
Jeg er enig med Mino. Hvor meget de kan pimpe en cutscene er ikke sindsygt interessant
[postquote quote=61531]
Som regel er konsolporten betydeligt dårligere end PC-udgaven så det holder jeg mig fra, men mon ikke Microsoft og Sony spytter lidt i kassen? :D
[postquote quote=61602]
Der er lang tid til release, det er alligevel sjældent man starter ud med en gameplay video!?!?
Traileren viser jo hvad vi har i vente af miljø, karaktere osv.
[postquote quote=61784]
Så er vi ikke uenige om hvad traileren viser. kun hvor interessant vi hver især finder den :-)
Man får helt løst til at starte GTA 5 op.
[postquote quote=61835]
Samt hente NaturalVision og installere - så kan man lige komme igennem det for 5. gang eller sådan :)
Jeg må sku erkende, jeg ser den trailer 1-2 gange dagligt.
Det fik mig til at installere GTA Online for et par uger siden, og jeg har spillet det lige siden.
Det er ganske imponerende og underholdende, når man liiiiiige lærer at klare missionerne fordi teamplay
are svært. Især fordi der er ingen tutorials der fortæller dig at du skal stockpile Snacks (Health) og body armor,
fordi man bliver ramt sindsyg mange gange i en mission.
Jeg kan stadigvæk ikke komme over hvor flot GTAV/online er, når man tænker på at det er grafik der er over 10 år gammelt.
Det kører smukt og fint i 4K.
GTA 6 udskudt til Maj 2026 (-___-)
Så var rygterne sande, ohh well
Mon ikke også de har skelet til hvordan Cyberpunk release problematikken gik, så heller udsætte og de ved jo det bliver cash cow de næste hvad.. 15 år..
Det er vel heller ikke en stortitel uden en forsinkelse, vel?
Måske når de at have multiplayer klar denne gang? 🫣