Hvilke fysiske ting læser du?

30/07/2023 kl. 06:10 #1
Godmorgen Rushere! Jeg mangler et eller andet læsestof. Det er især til når jeg fx spiser morgenmad, hvor jeg lige nu altid sidder og læser nyheder på computeren. Derudover er det til når man bare vil ligge 10 minutter på sofaen, og der ikke behøver være en skærm inkluderet (men lige nu altid er det). Hvad læser I andre? Anders And? EuroMan? Ugens Rapport? Aviser?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
30/07/2023 kl. 07:05 #2
Opslag og neddyk i fagbøger, oftest enten om jernalder og vikingetid, senmiddelalder, historiske håndværk eller mest af alt om essesmedning specifikt
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
30/07/2023 kl. 11:07 #3
Det der med lige at læse 5-10 min i en bog kan jeg ikke få mig selv til, det fungere ikke for mig. Jeg skal sætte tid af til det. Ligenu har jeg gang i den første GoT bog, har lige købt en del bøger til når jeg får ferie og tid. Blandt andet: Arnulf den første i sagaen. 3 af Erik B jørgensens bøger, skandinavien rundt i kajak, starter i nordfinland og padler helt ned til sydfinland, den tænkte jeg ku være meget spændende nu da jeg lige har fulgt hans 70ish dages vandretur fra sydfinland til nordfinland, så han startede med at vandre der hvor han i sin tid sluttede med sin kajak og hans vandretur slutter der hvor han i sin tid startede med sin kajak. Alask på tværs Yukon River Så har jeg købt SpŌn eller Barn the spoon, en guide til sppon carving. Og sidst Kebnekaisefjeldene til at få lidt inspiration til ture.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
30/07/2023 kl. 13:25 #4
Jeg får to medlemsblade i fysisk form som jeg begge læser: Motor Ingeniøren
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
30/07/2023 kl. 13:48 #5
#2 -
Så har jeg købt SpŌn eller Barn the spoon, en guide til sppon carving.
Den har jeg også, den er majæ hyggsom - men mere som inspiration end egentlig lærebog
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
30/07/2023 kl. 14:30 #6
Historie magasinet fra Egmont. Jeg elsker deres artikler, store som små.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
30/07/2023 kl. 14:58 #7
Hvis det bare lige er få minutters læsning, så kan jeg anbefale bagsiden af shampooflasken eller mælkekartonen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
30/07/2023 kl. 19:39 #8
Twilight-bøgerne. Jeg læser desuden højt og har udviklet en unik stemme til hver karakter.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/07/2023 kl. 06:58 #9
Historie interesserer mig ikke så meget. Jeg har faktisk overvejet at melde mig ind i FDM, og så vil jeg jo automatisk få Motor, så det er i hvert fald en mulighed. Bagsiden af mælkekartonen læses allerede, men der er jo ikke ret meget tekst :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.