Preorders er garanteret adgang, men som du også kan læse i linket i #16, så kan folk der skriver sig op risikere at få adgang, men det er ikke garanteret.
"Once Closed Beta begins, we will be randomly selecting participants from our list of tester sign-ups and sending invitations at regular intervals via email while the Closed Beta test is live."
Der er heller ingen NDA på denne beta, som der var på den sidste i 2020, så optagelser, streaming osv. er tilladt.
New World - Beta
Har preordered på steam også. tænker jeg bruger næste beta på at finde ud af om jeg skal annullere eller ej :D
Ved i om man får lov til at beholde sit progress fra beta til final?
Edit
Øv åbenbart ikke og beta er ikke den lovede måned men kun sølle 12 dage.
Closed Beta will begin on July 20, 2021. Will my Beta progress be carried over to Release? No, we will be wiping progress before New World's official release on August 31, 2021. ... The Closed Beta will be live from July 20 to August 2, 2021.
Dette svar blev ændret 5 år siden af knaseren.
#23 Har man nogensinde fået mulighed for at beholde progress? Jeg kan ikke huske et eneste MMO af dem jeg har spillet hvor du fik lov til det.
Folk spørger om det og bliver skuffede hver gang virker det til. Det giver vel god mening at resette alle så man starter på samme niveau fremfor der er en enkelt clan der styrer alt pvp fordi de alle spillede betaen?
Anyways ser frem til at prøve spillet, forhåbentligt i beta, ser interessant ud og det er lang tid siden et MMO har kunnet holde på mig i en længere periode, og synes generelt der er mangel på gode spil lige pt :D
Er det sten sikkert man vil kunne spille beta og lave refound efterfølgende?
For jeg er godt nok i tvivl om man skal forsøge sig med det her spil.
Hvornår har de meldt ud at betaen ville vare længere end den angivne periode? Husker jeg ikke lige.
Personligt kunne jeg også godt have tænkt mig en længere periode, så man fik tid til at afprøve flere ting m.v., men jeg forstår også at de gerne vil have ro til at pudse de sidste detaljer af inden launch. Og får de ligeså god/meget feedback som sidste gang, så får de også travlt med at udrydde flest mulig fundne bugs m.v. inden launch.
+1 Jeg kender heller ikke en beta, hvor man har fået lov at beholde progress.
Har du nogen at spille med? Ellers er du naturligvis velkommen til at joine os andre og spille med os, eller bare hvis du har spørgsmål som vi måske kan hjælpe hinanden med.
Alle deres officielle content creators siger det er muligt, og det stemmer også fint med Steams officielle refund politik med 2 timer game time/14 dage efter start af spil. Hvis du vil være 120% sikker, så kan du spørge Steam Kundesupport.
Beta versionen du får adgang til er en stand alone, således at timer du spiller i betaen ikke bliver registreret på din preorder version. Betaen er også 12 dage, så du skulle også fint ramme tidsrammen.
Riders of icarus er mmo og der beholdte man sit beta progress.
Det har det med at skabe meget vrede hvis folk beholder beta progress, så det er god stil at wipe.
Okay. Det er første gang jeg hører om det spil.
Jeg foretrækker dog at starte på level 0 når launch rammer. Man kan stadigvæk opnå en fordel, fordi under betaen kan man finde ud af hvor ting er, og hvordan ting fungere, så synes ikke tiden er spildt.
Ja enig i forhold til levels, men erfaringer man gør sig under beta kan gavne en ved launch - hvilket jeg har det fint med.
Kan folk herinde måske give en opdatering hvis i får en beta key uden at have købt det? :-D Har signed op et par gange nu, krydser fingre xD
Har kigget i Gmail spam og det ser ud til jeg blev inviteret til insider test siden 27 november 2020 ???? orker ikke at bruge key nu da det er beta i morgen.
Apropos MMORPGer, fandt jeg for nyligt ud af Crowfall, hvis nogen husker det, efter mange års udvikling, endeligt er blevet udgivet. Det bliver dog sablet ned af anmelderne. Måske derfor det nærmest er blevet listet ud ad døren.
Kan ellers godt lide den grafiske stil.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadlights.
auch og øv.... så ellers lovende ud. kigger videoer som er et par dage gamle... ser ikke så finpudset ud.
til jer som har pre-ordered for længe siden, hvordan får i adgang til beta imorgen? steam siger spillet først unlocker om 6 uger og intet info ang. beta adgang.
More like Crowfail ud fra det jeg har hørt :D
Jeg har læst at der bliver mulighed for pre-load før beta launch her den 19. juli
Kilde: https://www.newworld.com/en-us/news/articles/new-world-closed-beta
Men det er KUN hvis man har lavet preorder den 17. juli eller tidligere, jf. ovenstående link.
Amazon har også et halv times show på twitch inden beta'en åbnes op. Der er et twitch drop inkluderet - ingen ved hvad det vil være, men det skal jeg helt klart følge for at få fingrer i det drop :P
Se ovenstående link :)
Mon ikke det er beta adgang, ville ihvertfald give bedst mening imo :-D Folk bliver nok super hyped når betaen begynder at blive streamet af alle de store på twitch :D
Dette svar blev ændret 5 år siden af 2ndkrueger.
Jeg kan hvert fald se beta klienten i mit steam bibliotek nu, men endnu ikke åbnet for pre-load.
Ja netop. Jeg prøver så vidt muligt at holde mig fra servere hvor de rigtig store streamers spiller, fordi der følger som regel en god mængde toxic idioter med.
Jeg har imidlertid ikke kunne opstøve endnu, hvor diverse sprog prøver at samle sig. F.eks. vil jeg heller ikke være interesseret i at have på en server hvor der er primært russere eller franskmænd, spaniere osv. Helst england/nordisk imo.