jeg spiller life staff only pt. og har 0 problemer med elite quests som folk har lidt problemer med som hammer og sword users. det er lidt overraskende synes jeg :D havde troet life staff solo ville være et marridt.
jeg er nok med i NW guilden når spillet releaser. skal vide hvilken faction vi tager og hvilken server vi hopper på. Jeg spiller pt på Peta server og den har massive problemer. den ville jeg ikke anbefale til final release.
New World - Beta
[postquote quote=20933]
Synes spillet ser rigtig godt ud, har nogle mmo venner jeg gerne vil spille med men de giver slet ikke spille pvp, kun pve. Er det en mulighed for os eller bliver du tvunget i i pvp?
Har været helt væk de sidste mange dage, fordi jeg er blevet grebet af betaen. Hold da op dagene forsvinder bare når man sætter sig foran pcen og starter det spil. Satme lang tid siden jeg har oplevet det :D
Man skal tænke lidt mere strategisk over sine kampe, og det er lidt mere udfordrende, men det er ikke noget jeg vil fravælge et helt spil på.
Mit 2080 MSI kører det ganske udmærket. Jeg ved Amazon har lavet nogen patches de sidste par dage, og jeg har hørt flere ingame sige, at deres performance er blevet bedre efter dem. Har de hjulpet dig også?
Det er slet ikke min oplevelse.
Tak og i lige måde :)
#78-79
Life specs er vilde. Jeg tror ikke der kommer til at mangle healers i dette spil :D
Der er ikke tvungen pvp på, som i preview (første beta). Det har de fjernet, så man nu skal melde sig klar til pvp ved at trykke "u".
Jeg har ikke umiddelbart set nogen steder endnu med noget tvungen pvp, men er også kun i midt 30erne i levels, og har slet ikke været nordpå i mappet endnu.
Der er behov for alle type spillere i det her spil som jeg ser det. Fordi et kompagni kommer ikke ret langt uden dedikeret crafters/gatheres, medmindre de køber alle mats, og held og lykke med det :)
Der er pve expeditions også, så dem kan pve folk sagtens grinde for at få udstyr m.v., som så kan sælges på markedet.
For at tage et territory så kræver det 100.000 gold, så for at komme nogen steder i det her spil, så tror jeg nøglen bliver at organisere sig i et kompagni. Når man får et territory, så kan man så efterfølgende blive angrebet i sieges af de andre factions, men kampene her er max 50v50. Og kompagni størrelse er blevet buffed til 100 players. Så man kan sagtens have nogen i et kompagni, der ikke behøver beskæftige sig med pvp.
Så hvis jeg må være flabet, så vil jeg da anbefale at I joiner os andre rushere, så vi kan sparke røv på en server sammen. Der er flere mmo spillere iblandt også :)
Som vi har snakket en del om på Discord, så er der en måde at spille sammen på næsten fra starten.
Lav prequel questchain på stranden og aflever followup i den by, som den peger dig imod. Start ikke nogle nye quests, men bevæg dig over til din guts/gutindes by og tag starter-questen der... tadaaa, in-sync fra samme by.
https://forums.newworld.com/t/this-is-how-to-join-quest-together-very-early/179896
Så lige den video, som Carlmar havde lagt ind på discord kanalen... Der er sgu nogle spændende tanker/aspekter omkring den nærmeste fremtid og også lidt længere frem end det endda
https://www.youtube.com/watch?v=eoAGK6f5SVY
Glæder mig til at komme i gang, når det endelig slippes løst.
Der skulle også væres en discord "New World - Danmark" (eller sån) hvor der diskuteres faction og server valg frem mod release... måske det kunne være fedt at samle sammen til et lidt større DK community.
Jeg nåede at spille 5 dage i betaen, jeg er hooked. Vi ses til launch :P
Ja enig.
Jeg håber dog at de for det første fikser stabile servere, og at de gør det sværere at få exp, fordi ellers er alle level 60 i løbet af et par mdr., desværre.
Kender godt den discord. Er derinde fordi de gerne vil samle det danske community, men der kan kun være 100 i ét kompagni, og hvis der bliver særlige krav m.v., så tænker jeg at det kan afskrække nogen.
Har planer om at joine dem i alliance evt., eller handelspartner, men tænker umiddelbart, at jeg holder fast i at opretholde og skabe et kompagni med dem jeg har spillet med i betaen.
[postquote quote=21738]
Nu ved jeg ikke hvor lang tid det tager, men er 2 mdr til max lvl i 2021 ikke lang tid at level?? Nu ve djeg ikke hvor lang tid FF14 tager
#88 Altså håber da ikke det tager meget længere tid end det at nå lvl 60, så har jeg sån lidt en tendens til at miste tålmodigheden med det... medmindre der bliver lagt nogle andre ting ind, som giver en form for fornemmelse af progress. Synes f.eks. at opgradering af gear var en langsommelig affære i betaen.
100 mand i ét kompagni var da ikke alverden, så jeg håber da de kommer med nogle alliances på det område, så man fiktivt kan udvide sin "omgangskreds" - eller findes det måske allerede?
Det var sgu også meget hyggeligt under beta i DVK :D
Prøvede også betaen og synes det ser rigtig lovende ud. Kamp systemet er godt og der er rigtig god atmosfære i spillet. selv små ting som musikken i dungeons er blevet poleret, så det er med til at skabe en rigtig god spiloplevelse. Det jeg også synes ser lovende ud, er hvor relativt let man ser ud til at kunne skifte rolle - fx fra tank til DPS men også fra Melee til Ranged eller healer. Man skal selvfølgelig respecce og træne nye våben op, men man mister jo ikke de gamle våbenskill så hvis bare respecc prisen er tilpas lav (eller 0) slipper man for at have 10 alts.
Jeg er primært PvE spiller, og kan godt frygte at det sommetider kan blive svært at få folk til expeditions - jeg er lidt spoiled at WoW cross server system hvor man meget hurtigt kan finde en gruppe sålænge man ikke skal lave høje keys. Men hvis det viser sig at blive et problem er det jo netop et som let kan løses ved at bruge løsningen fra WoW.
Mit største forbehold er nok de store PvP events. Jeg prøvede det i Warhammer Online (WAR), og det var en stor omgang random lagfest. Jeg tænker amazon har styr på servere, så det ikke lagger så meget men jeg tror stadig ikke det bliver de store, episke slag som der drømmes om videon i #86 . Jeg synes ikke det er det vi ser i WoW, det var ikke hvad jeg så i WAR men hvis i har nogle gode streams/video i kan dele vil jeg helt sikkert gerne se dem :)
de små battlegrounds i WoW (10v10 PvP) kan dog være super sjove, hvis man parres op mod modstander med ca. samme gear-niveau.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Mortimers.
Nej jeg håber godt nok også, at der kommer nogen flere company features, såsom company house, company bank (med items eller mats) og ingame alliance mulighed, hvor man bl.a. kan dele evt. 50% buff fra det company der ejer territoriet.
Hvis man koordinere f.eks. 50 mand der gather eller crafter bare i kort tid, så tror jeg man ret hurtigt kan have fingrer i noget vildt gear.
Ja det var hyggeligt :D
Velkommen til, og godt at høre :)
Jeg tror umiddelbart ikke, at der er nogen risikoer for at PvE går død, for som jeg forstår det, så merger de dels servere, hvis befolkningen bliver for lav, og dels tror jeg at New World tiltaler PvE folk mere end PvP, netop fordi det er valgfrit. Der er ingen forced PvP eller full loot zoner mig bekendt. Jeg nåede dog ikke endgame zonerne, så jeg kan tage fejl. Men har ikke set nogen videoer fra streamers der tyder på det.
Håber at rigtig mange her fra Rushers gider join os på den server vi går på og selvfølgelig også på vores Discord.
https://discord.gg/tPM6JXXQ
Server info kommer først når vi kommer tættere.
vi satser stærkt på at join sammme server som alle dem fra New World Danmark Discord.
https://twitter.com/playnewworld/status/1422969580394319877?s=20
FFS!
Så kan man lige nå en lille uge i D2 resurrected før man skifter til new world.
skuffende da spillet ikke bliver bedre af 28 dage mere. hvis folk vil have et godt NW så skal det udskydes 5 år. så kan jeg love det bliver lidt bedre end nu :)
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er i mener spillet har af mangler.
Er det fordi i samlinger med spil der har været ude længe eller hvad er det der gør i mener at spillet ikke er klar til udgivelse?
Personligt synes jeg det er klar til udgivelse, så kan de rette fejl løbene ligesom alle andre spil.