Nintendo UK melder, at der torsdag eftermiddag kl 15 lyder startskud på et stort forårsudsalg. Det skulle gerne dække hele Europa.
Bl.a. Super Mario Odyssey, Zelda: BOTW og Bayonetta skulle komme på udsalg med 33% rabat.
Hvis man ikke orker at tjekke priser direkte på eshop (den er så sløv), kan man med fordel kigge på https://eshop-prices.com/ i stedet, det er noget hurtigere.
Forårsudsalg på Nintendo eshop
Udsalget er i gang! Breath of the Wild kom ikke på udsalg alligevel - det gjorde Legend of Zelda: Skyward Sword til gengæld, men jeg ved ikke lige hvor godt det holder på Switch.
Super Mario Odyssey er til gengæld på udsalg med 33% rabat! Det er vist første gang nogensinde.
Udsalget varer cirka en uge fra nu.
Ville gerne købe flere Nintendo spil, men deres priser, selv med udsalg, er bare for høje, i forhold til hvad man ellers kan finde spil til på andre platforme.
Er helt enige i, at man med sikkerhed ved, at deres spil altid er fremragende.
[postquote quote=40964]
Desværre også en af flere grunde til jeg solgte min switch sidste år. At man kan tage fuld pris for det samme spil 5 år efter udgivelse er absurd. Hvis de så bare havde 60-75% rabat i ny og næ. Men nej 33% kan de gå med til og måske 40% hvis de er gavmilde.