Ex fruen tog switchen, så vil gerne takke jer for at jeg nu et fattigere, da i fik mig til at savne Zelda?
At opleve Zelda: BoTW for første gang
[postquote quote=44812]
Altså jeg vil ikke spoile og anbefale at udforske selv, men mener der vist nok er en faerie lady i hver region som giver gear set o.l. ved aflevering af korak og materialer
Hvordan er det at opleve spillet for anden gang ? ;)
[postquote quote=44886]
Ja, ok. Jeg har besøgt feen ved Kakariko Village, men jeg kan dælme ikke huske, hvad hun gav mig. Da vist ikke noget udstyr..? ?
#24 nej feerne opgraderer udstyr. Men du kan købe noget udstyr (jeg husker at jeg købte noget til at starte op på, og det var en god ide!), og finde andet forskellige steder i verdenen. Der findes sikkert et hav af guides hvis du har brug for en pegepind.
Du skal dog huske på, at hvis din armor er metallisk, så skal du tage det af i tordenvejr eller lide en grum skæbne.
Dette svar blev ændret 3 år siden af -dut-.
[postquote quote=44897]
Tak, fandt ud af det med tordenvejret på den grimme måde... :D
Jeg river lige op i en gammel tråd.
Jeg gør det fordi jeg har købt mig en switch og begge zelda spil. Er i fuld gang med at køre botw igennem for at være klar til tears of the kingdom.
Hold nu kæft det spil er sjovt, fatter ikke jeg ikke har købt en switch før.
God weekend til alle! Vi ses i Hyrule næste weekend!!!
Så fik Ganon tæsk og hyrule fik fred. Klar til fredag og tears.
Er du gal et spil, jeg føler jeg mangler at se alt muligt deri, men fik alle 4 beasts, en masse shrines og ganon. Jeg er tilfreds, helt sikkert et spil jeg vender tilbage til!
[postquote quote=55599]
Fik du klaret alle Beast uden YouTube hjælp. Mindes jeg synes e var ret svære:D