#39 Sweet! Opdatering senere plix.
Min tracking siger fredag, hvilket er fint nok. Startede på nyt arbejde i mandags så at vente til weekenden er muligvis bedst under alle omstændigheder 😆
Skal du købe en Nintendo Switch 2 (afstemning)
#38 Banken sagde meget specifikt den ikke ramte deres svindel beskyttelse men at de kunne se en række 0€ transaktioner fra skiftende firma ID'er og at fejlkoden essentielt set betød at Amazon lavede betalingen forkert 🤷
Tror jeg er ramt af deres svindel system en håndfuld gange nu og hver gang har de været teknisk kompetente og løst udfordringen over telefonen så jeg hælder altså til at deres forklaring er rigtig.
Woop woop den står derhjemme nu 🕺🕺🕺
https://www.ign.com/articles/nintendo-switch-2-screen-punctures-ruin-launch-day-for-fans-due-to-store-receipts-stapled-into-consoles-box
:))
#43 Den kedelige nyhed er, at jeg har brugt hele dagen i dag på at forberede huset til min datters fødselsdag i morgen (indryk af 14 piger på 6-7 år), så jeg har ikke rørt min Switch 2 i dag.😅
#44 En af mine kammerater har fået sin fra Nintendo Store i dag. Leveret med DHL Express. En af mine andre kammerater har fået en sms om, at DHL leverer den på tirsdag. Så det er noget af et lotteri.
#45 Nice!
#46 Den er sateme træls!
#47 Jeg fravalgte system transfer, og det virker umiddelbart som det rette valg for mig. Jeg er stadig logget ind på samme bruger, så jeg har mine venner, min spiltid, mine cloud saves og alle mine digitale spil. Dog er ingen af dem installeret, hvilket passer mig fint. Hvis jeg havde valgt transfer, så ville jeg få alle mine gamle screenshots med over, og alle digitale spil ville automatisk blive hentet. Og bum, så ville jeg løbe tør for plads på day 1.😅
Så har jeg os modtaget min switch 2 i dag :D
Det er sgu da en fed maskine !
Zelda tears of the kingdom ser fandeme godt ud :)