soeger titel paa Gammel Fantasy comic med 3 dvaerge og an barbar

15/03/2026 kl. 05:18 #1
Det er en gammel fantasy comic i begraense forlob jeg tror omkring 6 man kan nemt tage fejl Der er megt i sandfarvet design Den starter med 3 dvaerge der er ude paa en mission/quest af en art og de slaar sig sammen med en barbar der desvarre i et uheldig druk/hidserig anfale slaar an af dvaergen ihjel. De blvier ogsa forfult and en rider som rider paa en stor underlig baest og some konstant har lun der slaa ned rundt omkring ham som hjaeper ham med at slaa hans fjender ihjel. paa et tidspunkt godt inde i serien angribe barbaren lyn rideren men after lidt kamp slaar lyn rideren barbaren ihjel Det er ikke meget at gaa efter man kan huske jeg laeste den some teenager saa der er tilbage i 90'ernse der skal kigges efter jeg laante den paa bilbiotekket nogle gode bud paa hvad det kunne vaere for en comic ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
- Sven Bent
16/03/2026 kl. 11:53 #2
Har du prøvet botten? Eller Reddit?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/03/2026 kl. 15:17 #3
ChatGPT siger Thrud eller en serie der hed Dværgenes Konge Men, prøv og leg lidt med ChatGPT, du har flere detaljer jeg ikke kender sikkert.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.