Vi starter ud med at sige tillykke til medisterKongen for at vinde vores anden advents konkurrence. Kæmpe tillykke med det. medisterKongen svaret rigt[Læs hele nyheden her: Rushers Julekonkurrence 2021 – 3. søndag i advent.]
Dette svar blev ændret 4 år siden af NightBreaker.
Så, royal hak i tarm & Pinkeye Har vundet ting i nyere tid og alligevel, en ydmyg "..vinder ellers aldrig"!?
(frelst)Über-Fnys! Håber eddermame datoen er den I bestemte Jer for, dengang...
..der kom INGEN til ½års festen ;-)
#13 Du glemte vist at skrive din adresse dengang.;) Prøver vi igen, når der er 1-års?
Destiny udkom i øvrigt i 2014. Jeg ved ikke helt, om jeg vil kalde det "nyere tid" i den her sammenhæng.:) Jeg har dog vundet andre ting siden, så ingen klager herfra.
[quote quote=32064]Du glemte vist at skrive din adresse dengang.;)[/quote]
AVS! Det er da os' rigtigt. Min bad! ..igen, lad os nu se om vi er i live januar XX.2022 ;-)
EDIT: Øh..JA! 2014 = nyere tid for Stultus'(underviser i historie for de unge)
Og hvis HW: Selv min defekte GTX970'er er ældre end :-O
[quote quote=32066]Og hvis HW: Selv min defekte GTX970’er er ældre end[/quote]
HOV-sa :-( ..september 2014! ..stopper, lige NU med min "nyere" GPU bedrevidende...lala.
[postquote quote=32090]
FAIR NOK! Med lige dén der* - så går det sgu hurtigt!
Igen, knap 7 år er vel ikke = handling præ tanke? (Er det den samme ♀, ..hvor du manglede soveplads?) ;-)
Det var hvad jeg selv prøvede i 00'erne med diverse Baby-Mamas og Udsendinger. (og Nej! "Ikke ligefrem smart/klogt" siger Stultus' nutildags)
*Partner og afkom mm.
Pas nu bare På i IKAST(?) Årene/rollingerne smutter bare for dig(Jer) fra nu af...en kliché..der desværre er korrekt.