Glædelig jul!
Julen er jo familiernes fest, og ikke mindst Rusher-familiens. Nedenstående kan synges til "Glade jul, dejlige jul":
Kallekun,
Nickell og Gub
ElSenator,
LiberNull,
RazorBlade, Masoz
Pjulledk,
Deadmeat, Uranos
Stultus-X-2,
Cancerman og Kenkari,
Nightbreaker og ZyDoc-x
Tillykke til vinderne og glædelig jul, allesammen.
Alle os der mangler har nu 10 dage til at købe julegaver - medmindre nogle butikker holder åbent d. 24 :D
GLædelig jul til alle, unge, gamle, midaldrende, sure, glade, positive, bitre, frustrerede (og alt det andet) rushere.
Må 2022 blive et år i harmoniens tegn.
Eller noget :)
Og en STO"☠️ #%¤%.æh-øh, en beskeden hyldest med ♥ til #553 i Ris/Ros/Fejl/Ideer til Rushers.dk-tråden.
Om end ikke andet så - for at spørge om - den korrekte januar dato?
En hædersperson, ja nærmest et geni i svøb, uden lige! Bevares kender ikke så mange, så..erhm...
Glædelig jul til jer alle sammen, jeg håber i alle får hårde pakker og en ordentlig juleskid på :)
Det eneste jeg ønsker mig i år er en herlig aften med familien, en switch så jeg ikke skal stjæle sønnikes for at spille Metroid, og selvfølgelig en ny negleklipper
Rigtig glædelig jul til jer allesammen, og ekstra kanelsukker til jer som har bragt rushers.dk til verden, det var i lyspunkt i et på mange måder lidt dunkelt år
... for en krone
[postquote quote=32638]
Corona har du haft med 99% sikkerhed, hver eneste gang, du har været snottet en vinter præ 2019-2020. COVID-19 = helt anden og ny snak.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.