tillykke med det. elsker at bruge denne side så må den altid forblive:D
Rushers - 1 year and counting.
Rushers.dk er vel lidt som The Office? Nogle kan bedst lide den originale og fornægter at der findes en ny og andre siger at den nye version smager lige så godt. Så må I selv fordele rollerne ud fra den amerikanske version.
[postquote quote=36132]
Og hvis man ikke har set The Office, nogle af versionerne, hvad gør man så?
Wow allerede 1 år???
Som tiden dog går :-)
Tillykke til alle her inde og tak for arbejdet bag siden for at gøre det muligt at være her :-)
Tillykke og et stort tak! ?
Tillykke til os alle. ?
Rushers betyder så meget for mig. Jeg er så glad for vi har fundet et sted efter DR.
Jeg håber vi har en masse gode år foran os. Jeg skal i hvert fald gøre mit for vi får det.
Ja tillykke med det.
Syntes noget af DR ånden er kommet med, og det generelt er en fin samling her inde.
Så tager mig selv i hele tiden at vende tilbage og se hvad der sker herinde.
Savner dog folkene bag det gamle DR , syntes til tider tråde for lov til at køre for lang ud af sporet her inde. Det kan godt irritere mig og gør jeg ikke er helt så aktiv som på det gamle DR.
Yikes mand... vi er ved at blive halv gamle..
Mange tak.. jeg gå stadig på DR hver dag. bare fordi.. for så at trykke på linket til Rushers :D
#27 Vi kunne måske have alder anført på vores profiler. Og gøre dem løbende justerbare, så man kan sætte et lavere tal på, når man synes det bliver for meget.
Men det vil nok være en god ide kun at justere med nogle få år ad gangen. Folk der kender en vil jo nok undre sig lidt hvis de ser en og man pludselig er blevet 20 år yngre.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Kæmpe stort tillykke med det super flotte arbejde :)
En virkelig trist nyhed om, at DR lukkede er blevet vendt til et nyt og godt sted, hvor man føler sig hjemme :)
Må stedet altid bestå! Tillykke med det første af mange år ;)
Dejligt at høre der bliver sat pris på arbejdet :-)
Mht moderation, så er min tilgang at det må gå sin egen gang. Vi er voksne mennesker og medmindre nogen træder MEGET ved siden af, så må folk klare det selv.
Vi bør være voksne nok til, at vi kan håndtere det selv.
Alle (incl undertegnede) kan sige noget lort engang i mellem men mon ikke vi kan håndterer det.
Det er rigtigt nok, at nogen tråde måske bliver afsporet lidt af andre emner, men hvis vi skal sidde og slå ned på alt hvad der falder lidt uden for emnet, så ender vi også med at kvæle aktiviteten.