Ikke relateret til MW2 men JA jeg køber kun fysiske spil fordi jeg ofte kan få det 35-40% billigere, endda nye titler. Kunne jeg købe alt digital, så ville jeg gøre det. At have fysiske spil i slut 2022 er fjollet imo:) Mener det sidste spil i boks til pc jeg købte var WOW lich king 13 nov 2008
#2 I et langsigtet perspektiv, hvor f.eks. den shop, man henter spillet fra, ikke findes længere, er fysisk en stor fordel. Men det kræver så, at spillet rent faktisk ligger på skiven... Men ift. ren convenience er digitalt selvfølgelig bedre.
Sludder!
CALLofDUTY MODERN WARFARE 2 fylder kun 12GB!
Ååeh...REMAKEn? Beklager..kan bare stadig læse hvad der står med småt på ting fra 2009...FØJ Stultus'
[postquote quote=48457]
(sigh) ..and here we go Hard&Floppy again!
Grrh! kære TormDK! SELV min (Tulip)x86'er fra marts '94. Socket 3 486(Am5x86-P75) har faktisk et DVD-drev nu :-D
[quote quote=48452]At have fysiske spil i slut 2022 er fjollet imo:)[/quote]
Physical all the way, baby! At leje digitale spil i 2022 er fjollet, imo...
#3 Spot on. Jeg har stadig en del spil til NES, GB osv. De virker stadig fint.
#5 Min nuværende laptop kan da fint tage skiver.:)
Der er ingen i tråden, som anser det for problematisk, at vi har en spilskive som reelt ikke dur til en fis, når man sætter den i sin konsol?
Jeg synes, at det er en skræmmende tendens mhbp. bevarelsen af spil for fremtiden.
#8 Jeg synes bestemt det er problematisk, men har også i store træk opgivet det. Incitamenterne til at gå ren digitalt er for store for de fleste af de involverede parter, så jeg kan kun forestille mig, at den udvikling fortsætter. Jeg ville også foretrække fysiske medier, men er rimelig pessimistisk på det punkt.