Undertegnede spenderede et utal af timer i slut-90'erne/start-00'erne med at spille Heroes of Might and Magic III. Ofte i hotseat med tre venner, hvil
[Læs hele nyheden her: HoMM3: Nu som brætspil]
HoMM3: Nu som brætspil
Hmm, tror desværre miniaturerne er alt for store til anden brug så som D&D (40mm i stedet for 28mm). Ellers var de jo i sig selv prisen værd. Flere af monstrene kan man dog nok bruge alligevel.
Kunne godt finde på at back med den store både for spillets eget skyld og lidt ekstra minis. Ret lækkert design direkte overført fra spillet. Det er også allerede rigeligt funded.
Hmmm, jeg synes ikke helt de ligner 40mm i størrelsen. Måske er det fordi de er til hest, og så har de taget den ekstra højde med - det gør man dog normalt ikke. Måske er det i virkeligheden det som man normalt vil betegne som 28mm skala. Dog lidt svært at vurdere når de ikke står lige ved siden af en mini man ved er 28mm skala.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Deadlights.
#3 Hvis der kommer en dansk udgave skal jeg kraftædeme eje Hulens Onde Øjne med mine mange Ærkeengle fra Opgraderet Æresportal.
100 terninger! Det er nok derfor at jeg foretrækker at spille på computer :)
Uhh HoMM3 - det var sku tider!
Ser fedt ud som brætspil også!
Så er jeg på med en Grail. For Erathia!
#12 Det ser ud til de ikke er i 40mm "skala" men at de mountede helte er ca. 40mm høje. Så jeg kender ikke deres præcise mål, men jeg tror ikke de er langt fra 28mm skalaen.
Selv ser jeg mest frem til coop og kampagne modes.
Takker for at jeg lige blev gjort opmærksom på denne kickstarter. Nu har jeg også fået pledged mig til en grail edition :D
Der skal indsamles €356.000 de næste tre døgn, hvis alle stretch goals skal nås.?
Jeg har fået lidt julepenge fra min mor, så jeg tænker, at min pledge er safe.:D
Under €320.000 to go! Og der sendes mails ud, til alle der har anmodet om en påminder om 12 timer (med 48 timer tilbage). Jeg tror på, at alle stretch goals bliver nået.:D
Så har jeg smidt et pledge. Jeg valgte Collector level. Jeg tager gerne en art book og nogle plakater med.:) Så er det bare at vente til engang i 2024.
€271.000 to go!