Ser helt sikkert frem til det, og giver min gamle pc med 8gb ram en chance i betaen. Skulle gerne have en ny inden juni.
Frygter desværre stadig forretning modellen og at den vil udvikle sig over tid. Men nu må vi se
Jeg har bestilt det, så må vi se hvordan det går det lyder okay.. og vil heller betale for det her end noget i immortal. De har så også bare at naile d4 hvis ikke alle mine broer skal være brændte.
#6 jeg har samme princip... det meste af tiden.. :)
[postquote quote=53079]
Digital preorder er hul i hovedet.
Fysisk preorder i gamle dage var hyggeligt. Glemmer aldrig BF3-natten i den lokale Blockbuster...
Ultimate Edition er købt.
Så skal der snart games D4.
Har ikke noget imod at betale 70-80€ for AAA spil. Så er det værre med early access spil. Så hellere et komplet spil hvor man kan fordybe i det hele fra starten af.
Har fulgt meget lidt med i Diablo 4. Vildt det snart er klar. Også en vild pris. Det ser dog lovende ud. Jeg pre-order ikke af princip, men de næste par måneder bliver vist det rene hypefest indtil udgivelsen.
Glad for at jeg lige tjekkede Fextralife's class guide video.
Kan se at jeg slet ikke behøver at pre-order... at der er ingen crusader/paladin class gør at det bliver et vent-til-dlc/expansion-spil.