Shit det køre ringe med mit setup. I5 4590. 8 gb ram og 1080 gtx. Godt man snart skal have ny rig:D
Diablo IV-beta nærmer sig
Den lille update har ihvertfald ikke hjulpet på stabiliteten
Ved ikke om jeg når at prøve druid. Men nogen der ved om man kan spec ham så man undgår de der shapeshift attacks eller er det ikke til at komme udenom på max lvl?
Har spillet til level 20 med er par stykker. Synes min Rogue er blevet god med poison attack.
Jeg er vild med spillet. Jeg har ikke spillet meget, men fortællingen er god. Jeg fik et par overraskelser i starten, og stemningen er ond.
Jeg glæder mig til at spille det fulde spil.
Så er der ikke land tid til BETA`en lukker. 1½ time ca.
https://www.youtube.com/live/fT9fxgSRCVI?feature=share en beta mere inden launch..
Ud over det er der flere nye info og detaljer. Jeg glæder mig ihvertfald til at komme igang.
Hvor har du set at der kommer en beta mere?
Spillet er gået GULD!
Jeg har ikke været så opstemt siden onsdag...
[postquote quote=55068]
Det fortæller de i den livestream video. Den 12-14 maj tror jeg det var.
Samme beta men selvf opdateret med de sidste nye ændringer
Dette svar blev ændret 3 år siden af RabidSquirrelX.
https://youtu.be/romynIaph9c
Så nærmer vi os, Blizzard holder i den forbindelse et sidste event de kalder for Server Slam og som indeholder en masse ændringer baseret på de 2 foregående beta tests feeedback fra brugerne.
Det handler dog mest om at teste servernes load, alle karaktere er nulstillet / slettet, man kan dog vinde et par små lækre ting og sager der flyttes med over i det fulde som tak for hvis man hjælper med at teste.
Læs meget mere om det i linket. :)
Nogen der er igang til Server Slam?
Jeg gider ikke genspille introen igen. Den var fed, men jeg venter til det fulde spil kommer...
Jeg spillede et par timer i aftes, og vil også spille videre i dag før jeg skal til fødselsdag. I morgen er planen at prøve og nakke Ashava for at få det sidste beta item.
Jeg var vildt overrasket over, at jeg bare røg igennem med det samme uden kø eller andet! Har ikke prøvet i dag, men tror det også kommer til at gå glidende.
Har dog mine tanker om, at der er færre, som spiller med i server slam eventen end den tidligere beta.
Er sikkert mange, som ikke vil gennemspille det samme stykke én gang til. Og så er der jo også under en måned til release.
Min egen begejstring er da også faldet en smule for at rushe igennem til level 20 i samme område igen.
Er stadig meget bekymret for launch, og især de 4 dages early access. Så går folk jo virkelig til den, og er bange for det bliver et shit show med deres servere..
Skulle også spille - hvis Tears of the Kingdom ikke lige var udkommet ^^ :-D
Uden tvivl den af beta'erne som har været færrest problemer med... lige på nær at Necro skeletons er tæt på ubrugelig nu, da de dør bare ved synet af andet end en standard mob. Håber at de lige får fixet det inden release... ellers skal jeg ihvertfald find en ny class at starte med.