Lige præcis i Fallout kunne de jo vælge lige præcis den hovedperson de havde lyst til. Det er jo hvad vi alle selv har valgt i starten af spillet, så om du altid har valgt en mand, så forstår jeg godt at du tænkte at det selvfølgelig skulle være en mand. (Jeg tænkte det samme, for det har jeg selv haft gjort.
Men det er virkelig underligt at se spillet folde sig ud til at blive en serie, nu håber jeg på at det bliver godt. Så må vi se om det rammer plet.
Har lige set E1.
Det tegner meget godt - konen er dog ikke helt overbevist.
Og så en pinlig indrømmelse: Har aldrig spillet nogen af Fallout spillene ?
#11 lyder godt. Skal lige have set 3 Body Problem færdig, så tror jeg det er den næste jeg skal se.
Når du en gang for tid, bør de spille nogle af spillene. De gamle holder endda stadig (hvis man lige har lidt nostalgi-briller på)!
1 og 2 er noget anderledes, da de er top-down og turbaserede. Efter min mening også klart de bedste.
Af de "nye" er New Vegas bedst, men 3eren og 4eren er bestemt også fine (mere i stil med Skyrim).
#11. WHAAAAAAAAAAT!!!???
Af alle de mest sindssyge ting du har sagt i al den tid du har været i denne Forum. En udtalelse som det, det vender man ikke tilbage fra.
Hold da op.
Kom nu gang med at spille 3’eren! Det kan kun gå for langsomt.
#11. WHAAAAAAAAAAT!!!???
Af alle de mest sindssyge ting du har sagt i al den tid du har været i denne Forum. En udtalelse som det, det vender man ikke tilbage fra.
Hold da op.
Kom nu gang med at spille 3’eren! Det kan kun gå for langsomt.