For mig var BF3 det sidste gode BF, og det BF jeg brugt næste flest timer i, efter BF2 :D
Jeg håber på at det er godt...2042 var godt nok ikke lige mig.
Sjovt, det var mig som var afsted med BF3 i Stockholm i sin tid fra Daily Rush.
Det var et fedt event og helt mindblowing da vi fik lov til at spille det - først singleplayer missionen med hangarskibet og så multiplayer med udviklerne.
Håber virkelig BF6 bliver ligesom 3/4'eren.
Synes stadigvæk en af de fedeste baner i et FPS, var den fra det gamle battlefield,
hvor du starter på et militærskib, kravler ind i et jægerfly, og flyver afsted :-)
Jeg sad og spillede lidt BF2 coop mod bots med min dreng. Der er så mange rigtige ting i det spil.
Commander-funktionen. Man skiftede magasiner ved reload og ikke enkelte skud, så man var ekstra obs og afhængig af andres hjælp. Spredning af skud, hvis man ikke sigter ordentligt.
Der er også to baner i Kina, hvor man flyver fra hangarskibe mod land, man skal bare huske at sætte banen til 64 spillere, da den skalerer ned, hvis du er færre. Genialt fra ende til anden.
Bad Company 2 er min anden favorit, men kun grundet al den destruktion, som man kunne forårsage...
Man bliver sikkert positivt overrasket og elsker spillet i 3 måneder. Så kommer de åndsvage skins til jeg ved ikke hvor mange euro og ødelægger hele atmosfæren.