Tale til nationen - 2025 edition

Tilbage til forum

#1 12/31/2025 16:43:03:g · Redigeret 12/31/2025 16:44:17:g
Kammerater! Ærede Rushers og borgere i Danmark! Så er den gal igen:  Minsandten om ikke det er
[Læs hele nyheden her: Tale til nationen - 2025 edition]
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#2 12/31/2025 16:45:41:g
Kammerater! Ærede Rushers og borgere i Danmark! Så er den gal igen: Minsandten om ikke det er sket igen: Der er gået endnu et år og vi gamle r*huller er blevet endnu, endnu ældre. I år gør vi det omvendt og vi tager vores status inden H.M. Kongens 2. og statsmedisterens (forhåbentligt sidste) nytårstale. 😀 Allerførst et glædelig bagjul og godt nytår til alle. 😊 🎅🎄🚀🎆 I år bliver der ikke en masse statistik. Der er drysset et par enkelte nye brugere ind i løbet af året, men ellers er vi vist nogenlunde status quo. Som jeg forudsagde i sidste års tale, så kom valget i USA til at præge debatten her. Krigen i Ukraine tager naturligt også spalteplads… Jeg vil undlade at nævnde de to idioters navn – nu er stemningen lige så god. 😊 Ellers har årets populære emner været alt fra Jonathan Spangs hang til unger damer, Sass Larsens ditto, Gaza, valgplakater, blackfridayindkøb osv. Af de mere memorable kan nævnes: Vi har fået luftet Rushernes skavanker og hvilke konspirationsteorier folk foretrækker. Der er naturligvis også snakket spil og film/TV. Battlefield 6 var et af de store emner, men om der stadig er Rushere der spiller, står hen i det uvisse. Alien Earth delte vandene – nogen elskede den og andre var…knap så imponerede 😀 Vi fik også lige vendt den bedste slikmix og fik en opfordring til, at droppe kaffen og hoppe på decaf – den har altså ikke vundet indpas her i huset… det smager bare ikke helt af kaffe 😊 Personlig er årets højdepunkt, da Rusherne viste sig fra deres smukkeste side og uden at blinke sørgede for, at Mikes lille pige fik sig en ny flyverdragt ❤️ Af de mere kedelige ting, så fik vi opgradered til nyere Wordpress, skiftet hosting mv. Der er stadig 1000 ting vi kunne lave bedre – måske det bliver i 2026 😀 Sidst men ikke mindst: Tak til jer alle for et godt 2025 og specielt tak til resten af holdet bag Rushers. Jeg ser frem til endnu et år i selskab med Rusherne. GUD BEVARE RUSHERS
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#3 12/31/2025 20:19:45:g
Tak for i år, chef! Vi rushes ved i det nye.:)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
#4 12/31/2025 21:58:07:g
Godt sagt - Happy new year 🥳🍾🥂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#5 01/01/2026 01:50:57:g
Skål, røvhuller! Jeg er skidefuld... 🥳🥳🥳
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#6 01/01/2026 02:50:37:g
Godt brølt. Jeg er der hvor auto correct ee mun ven, næsten. Gulddamer ftw
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
#7 01/02/2026 08:28:23:g
Jep, godt nytår til jer alle. Håber I får et rigtig godt nytår. Vi ses noget mere ved :P
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.