I den seneste Nintendo Direct dukkede Shigeru Miyamoto pludselig op iført en Mario t-shirt, og som stor Nintendofan nåede jeg lige at tænke: "Yes, der
[Læs hele nyheden her: It's-a me... Chris Pratt?!]
It's-a me... Chris Pratt?!
Yay! Stemmecastet ser faktisk rimeligt ud.
Nogle spiluniverser egner sig ikke til live-action. Men jeg håber, at de får lidt mere personlighed ind i figurerne, for de er ret intetsigende. Jeg forudser dog, at nogle Mario-fans vil stejle, hvis det lykkedes.
#1 Det er i hvert fald ikke stemmerne, de har sparet penge på.:D Altså, normalt siger Mario primært "It's-a me, Mario!" og "Wahoo!" og den slags. Det bliver sgu også lidt for stramt over en hel film. Men han har jo snakket mere i nogle gamle tegnefilm, så det er set før. Jeg håber da, at den bliver god, men den kan også sagtens ende med at blive ringe.
Vi er enige om at det bliver en tegne film ik? Eller laver de en Sonic agtig film?
Chrisp Ratt er en udmærket stemmeskuespiller med ret stor bredde. Han gør det sikkert fint.
Chris Pratth gjorde det godt i Lego. Så bliver spædende at se hvordan det går i Mario, og om det kan blive lige så godt (samme mede filmen).
Det skal da nok blive meget sjovt....Håber jeg :-)
Jamen Mario er jo italiensk... Med den retning vinden blæser i Hollywood, er det så ikke såkaldt "cultural appropriation" at lade en hvid man udføre et italiensk accent?
Det bør da være en italiener!
Sarkasme kan forekomme