Bedste scene i FC1 da man så hangar skibet på stranden.
Havde håbet på noget fedt ved FC6, men springer nok over.
Far Cry 6 udgives med blandede anmeldelser
Jeg var faktisk også for sent ude med min AMD kode, men spurgte supporten pænt, og de fornyede den faktisk, og så får man også en amd kasket og tshirt til sin karakter . . . ;)
Til de der er håbefulde Efter et godt farcry spil. Det er mere af det samme fra tidligere spil, men når det er sagt, så er det skidegodt, og forbedret. Navntligt vandet giver glade minder tilbage til etteren. Ligså stort et hop som det var dengang, er det faktisk næsten nu!!! Det ser knaldhamrene godt ud . . . Måske er undertegnede ikke kritisk nok hvad angår nyskabelser i spil, men jeg nyder ivertfald spillet, og ser det som en kombination af det bedste fra 3 , og 1 . . . :)
#20 Jeg har det faktisk på samme måde, elskede de levn fra anden verdenskrig der var rundt omkring i etteren. Der er faktisk nogle stykker. Der er en sekvens i starten der fik undertegnede til direkte at tænke på etteren, men vil naturligvis ikke spoile noget . . . Men jeg er godt underholdt ivertfald . . . :)
Dette svar blev ændret 4 år siden af FunteX.
forstår ikke hvordan jeg kan få mit far cry 6 fra AMD. jeg følger linket fra mail og så siger den Coupon code has already been used.
edit: ah ok, der var en fane kaldet rewards. så har fået aktiveret det på ubisoft.
Far Cry® 6 (Standard PC Edition) has been redeemed on Ubisoft Connect PC
Dette svar blev ændret 4 år siden af knaseren.
Udover at jeg elsker ø temaet, og at jeg på vej til min destruktion kan høre fex "Livin la Vida Loca", så gør spillet endelig op med det jeg hader mest ved åbne verdener... At al det sjove først kommer i slutningen af spillet og at du kun kan få timer til at lege med det før det er ovre. I FC6 kan du købe dig til visse våben som måske ville kræve 5-10 timers spilletid. Fex hvis du hungrer efter en rocket launcher...