Min personlig erfaring med danske kvinder er at de vil bestemme og det problem kommer af at danske kvinder fra de er små, er opdraget til at kunne alt det som mænd kan, de skal gøre karriere og de skal ikke finde sig i noget som helst. Så nu har vi i danmark en masse problemer med at kvinder der ikke kan føde på den naturlige måde, de skal have hjælp fra hospitalet med kunstig befrugtning, fordi de lige skulle have karrieren på plads inden de ville have børn, så nu er de 35 og først der klar til at slå sig ned. Det er simpelthen egoism og idioti. Ja og så skal manden have højere status end dem (tjene flere penge), ellers vil de dem sjældent. Så nu har jeg en udenlandsk kærste med traditionelle værdier, hun ser pisse godt ud, er intelligent, er uddannet ingeniør(det samme er hendes forældre), hun vil have børn mens hun er ung, kan lide at manden tager styringen i forholdet og ser frem til at være en hjemmegående husmor. Det er simpelthen så befriende at have en kvinde som lader mig påtage den maskuline rolle og jeg lader hende påtage den feminine rolle, det resultere i at jeg kan opføre og føle mig som en mand og hende, kan føle sig som en kvinde. Mange danske kvinde er stædige og aggressive, hvilket er et meget maskulint træk, som jeg på ingen ikke savner.Det meste af det der er på grænsen til det vil jeg sige. Jeg er helt sikkert fint følende på maange områder
At date i 2022
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
I mange år har videnskaben troet, at mødre, der føder sent i livet, får børn med store helbredsproblemer. Nu viser ny undersøgelse, at det faktisk er omvendt: Det er børn af unge mødre, som får flest problemer i livet.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
Ja det kunne jeg godt tænkte migOg her damer og herre, har du førstehånds indblik i hvordan en hardcore feminist tænker. De er så emotionel fokuseret på lighed er de er villig til at smide alt logik og moral ud i skældespanden. Jeg ser mange ligheder med denne vrangsforstillet feminist i denne her video, som hævder at brystføde et barn er unaturligt, fordi det ikke er lighed, lol du er jo helt skudt i låget som hende her. https://www.youtube.com/watch?v=G8OzXStOUZ8&ab_channel=ControversialProfessor
Dette svar blev ændret 4 år siden af Mikaa.
men hvis du som kvinde bevist vælger at udskyde graviditeten indtil du er 35, fordi du enten gerne ville have karrieren på plads eller du gerne først lige ville udleve dit ungdomsliv med at tage i byen og feste, så siger jeg ikke at det skal være ulovligt, men jeg siger at så er kvinden fandeme dum og meget egoistisk.Med udgangspunkt i citatet i #43; hvad er problemet? Vi må forsat antage, at der er en forringet sandsynlighed for at bliver gravid, men derudover?
Dette svar blev ændret 4 år siden af Mart33N.
Jeg derimod har ikke brug for at dominere nogen som helstSet lidt oppe fra, så har du det med at forsøge at dominere andre i tråden her f.eks. Det står noget i kontrast til hvad du skriver herover. Det er givetvis derfor folk går dig på klingen og kloger sig på din person og parforhold. Blot en observation.
#50 Som jeg lige læser det, generer det dig at kvinders valg af at få børn sent går udover fælleskassen og det er derfor, at de er egoister og dumme?Nej, min pointe er at der findes en del danske kvinder der faktisk gerne vil have børn, men er så egoistiske ved at gå efter følelser som tilfredsstiller dem kortsigtet, at de overser langsigtet at de risikere at skulle på en klinik for at kunne blive gravid, eller værre er, at de ikke engang længere kan få børn, og dette var blot et eksempel ud af nogle andre som jeg gav i #50.
Argumentet om skavanker ved sen fødsel er tilsyneladende faldet til jorden jf. #43.Jeg troede oprigtigt at du var kvik nok til at indse at der findes et hav a studier som peger i hver retning, så det giver ikke mening at starte en diskussion på det punkt, tilmed har jeg allerede nok argumenter til understøtte min pointe, derfor lod jeg den ligge.
Hvis kvinder nu blev bedt om at betale for deres fertilitetsbehandlinger er der så mere at pege fingre af? Jeg synes det er spændende hvor grænserne går.Som nævnt længere oppe, min pointe er egoismen og trangen til at bestemme så meget, at de ikke engang kan indse at de risikere at blive barnløse. Statestikkerne omkring eksplosionen af kvinder som skal have hjælp til at føde, fortæller os at det er en øget tendens og tankegang hos mange danske kvinder.
Dit forhold eller din person har jeg ingen intensioner om at angribe. Dejligt at du har et godt og ligeværdigt forhold. Jeg håber hun siger det samme når du ikke lytter og det er ikke ment som en tør provokation.Spændende bemærkning, hvad er det egentlig der får dig til at tro du hun måske siger noget andet når jeg ikke lytter? Hendes mor har aldrig brudt sig om hendes tidligere kærester, min kæreste fortæller mig at det er første gange at hendes mor er begyndt at spørge til hvornår vi skal have børn. Det er trodsalt selv om jeg kun har mødt hendes mor 1 gang, så det eneste hun kender til mig, er det som min kæreste selv vælger at fortælle hende. Ja forholdet er ganske ligeværdigt, også selv om hun ser frem til at sætte sin karriere på pause og være en hjemmegående husmor. Iøvrigt viste jeg hende denne debat, hun synes Foamy var en kæmpe emotionel trold, det var min kæreste som derefter gik ind og fandt den youtube video med hende feminist tossen som mente at brystføde ikke er naturligt fordi det alene ikke er køns lighed, hah.
Set lidt oppe fra, så har du det med at forsøge at dominere andre i tråden her f.eks. Det står noget i kontrast til hvad du skriver herover. Det er givetvis derfor folk går dig på klingen og kloger sig på din person og parforhold.lol, det var sku meget pænt formuleret for at beskytte dem Martin, lad mig lige oversætte dit bullshit talk, og skrive det på rent dansk..."Det er givetvis derfor folk opføre sig som direkte idioter og troller dig, og sætter sig på tværs og bliver personlig mod dig" Det jeg har lært igennem tiden er at hvis folk ikke kan lide dig som person, så stiller de sig på tværs og opføre sig som børn, uanset hvor meget du har ret. Det illustrere denne debat meget godt. Folk forsøger at kaste "troll" kortet, uden at backe deres påstand op med noget som helst, så kujonagtig er de. Der har dog været en enkel der har overrasket mig her i tråden der faktisk har givet mig ret, som normalt ellers ikke kan lide mig, men alligevel har karakter og modenhed nok til at indrømme at jeg har fat i noget i det jeg siger. Mhs til din observation omkring at jeg har trang til at "dominere" folk i debatter. Jeg taler som regel pænt til folk og argumentere mine synspunkter på saglig vis, hvilket du vel seriøst ikke forsøger at klantre mig for? Men alligevel ofte munder i at folk begynder at kaste med mudder. Hvis de taler grimt til mig, så bliver jeg blot endnu mere stædigt. Det er ret enkelt, men hvis jeg derimod kan mærke at de faktisk forsøger at forstå mig (selv om de er uenig), så bløder jeg meget hurtigt op og bliver mindre stædig/dominerende. Så problemstillingen du fremstiller her, ligger faktisk ikke hos mig, men hosde folk som ikke kan finde ud af holde respekten når der debaters. Det tragiske her er at vi faktisk er fuldt ud voksne mennesker i dette forum, den eneste forskel er at folk kan gemme sig bag skærmen og opføre sig grimt og slippe afsted med det. Jeg er ret sikker på at en del her inde ville tale meget anderledes hvis vi stod overfor hinanden. Apropro at stå overfor hinanden, leder mig til min sidste bemærkning. Når man diskutere disse emner, over et keyboard, så kan modtageren/læseren ikke helt forstå om mine forklaringer skal forståes aggressivt eller roligt, da de ikke har tone og kropssproget at vurdere hvordan beskeden bliver leveret. For når jeg taler om samme emner med folk i virkeligheden, så får jeg en helt anden respons og slet ikke denne barnagtige og flabet modstand fra enkelte folk her på rushers. I den virkelige verden vælger folk derimod at forholde sig respektfuld og kommer med deres argumenter og synspunkter overfor mig, hvilket lægger op til en interessant og måske intens- men og venlig diskussion der ender med at vi kan forlade debatten som venner og med respekten i behold, og ikke som dette cirkus fra et par enkelte personer "ja fuck dig knekker du er bare sådan en fucking troll, don't feed the troll! høøø høøø".
Nej, min pointe er at der findes en del danske kvinder der faktisk gerne vil have børn, men er så egoistiske ved at gå efter følelser som tilfredsstiller dem kortsigtet, at de overser langsigtet at de risikere at skulle på en klinik for at kunne blive gravidOk. Men hvis det er en risiko de er indforstået med er det vel stadig deres valg? Jeg forstår måske ikke helt på hvis vegne du kalder dem egoister og dumme. Er det på vegne af de børn som så ikke bliver født, eller på kvindens vegne, selvom hun selv har valgt det? Vedr. formuleringen om din kæreste så forsøgte jeg at skrive det så det ikke skulle fremstå som om jeg tror hun siger noget andet bag din ryg. Det hverken tror eller håber jeg at hun gør. Jeg mente det skam helt oprigtigt; at det er smukt hvis i begge har det sådan med hinanden. Men det understreger også din pointe med at det skrevne ord er frit til fortolkning uden toneleje og mimik. Du skal ikke undskylde, men du har vel andre valgmuligheder end at give igen fra samme skuffe? Jeg ser i hvertfald en godt begavet mand der er noget i sine følelsers vold.
Som nævnt længere oppe, min pointe er egoismen og trangen til at bestemme så meget, at de ikke engang kan indse at de risikere at blive barnløse. Statestikkerne omkring eksplosionen af kvinder som skal have hjælp til at føde, fortæller os at det er en øget tendens og tankegang hos mange danske kvinder.Dette samt alle mine andre eksempler viser en lettere syg tendens som har bredt sig iblandt danske kvinders mentalitet og det er en generel væremåde jeg ofte har obseveret iblandt danske kvinder. Jeg må for god ordensskyld lige gentage at det ikke er alle danske kvinder som er sådan her.