@TheMike 1000 Tak ! for din besked. Håber du er ved nogle, du kan snak med. Som #18 siger det: Pas på dig selv og ikke mindst for dem der holde af dig.... til dem der har brug for dig. Pas på dig selv. Husk du er vigtig for nogle. !
Dette svar blev ændret 4 år siden af NightBreaker.
https://foraeldreogsorg.dk/
Ring 39612451
Brug dem, brugte dem selv da vi mistede et barn, ved fødslen. Intet forløb er det samme og intet kan sammenlignes- men kan godt -hjælpe til forståelsen.
Jeg bliver meget berørt når du skriver om dine tab og din situation. Det er urimeligt. Du har min dybeste sympati.
39 61 24 51
Start med at ringe og lig' en besked med dit nummer hos dem.
De hjalp mig, de hjælper mange, du er god til at sætte ord på din situation, jeg snakkede med mine forældre, venner, konen præsten, fremmede, andre sagde jeg intet til, men de folk her de kan noget. De kunne noget andet, jeg endte også med at møde andre i lignende situationer, det hjalp mig enormt, og hjalp også mindet om min datter.
Ring 39612451
------
Så lige min profil besked "gør ikke noget dumt" - vil ikke virke anmassende (men har altså haft den besked længe) - skæbneagtigt men altså, det er jo så en god lejlighed til at understrege, du skal ringe til akutte asap med de tanker. Også bagefter tanken.
@TheMike godt at høre fra dig.
Jeg håber det går bedre og du har fundet noget hjælp.
Vi er her i hvert fald altid hvis du har brug for det.
Rigtig godt input fra #21, tror det vil være en rigtig god ide at snakke med dem.
Hold modet oppe og husk der er nogen der ikke kan undvære dig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.